من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

to be happy

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ب.ظ

ما آدما فراموش کاریم، خیلیم فراموش کاریم!

قبلا هم بارها گفتم!

باید دلیل تک تک کارایی که میکنم رو یه جا واسه خودم بنویسم! یه جا که فقط و فقط خودم بهشون دسترسی داشته باشم!

چون یادم میره! یادم میره و دوباره تکرار میکنم اشتباهاتمو!

یا میشینم با خودم فکر میکنم چی شد که این طوری شد؟ و درست قسمتی که جواب این سواله از ذهنم پاک شده!

دوباره تلاش میکنم همه چیزو به حالت اولش برگردونم! و یادم میره چقد تلاش کردم تا بشه اینی که هست! و چرا تلاش کردم!

تا دلم باور کنه که * * * * * *

هر بار سری به نوشته های قدیمی میزنم، یا میگردم از ته ذهنم دنبال پرونده های قدیمی و بازشون میکنم، به این باور میرسم که چقد خوبه نوشته هایی داشته باشی که با جزئیات دلیل کاراتو توش نوشتی و هراز چند گاهی سری بهشون بزنی! ولی بازم نمینویسم! از ترس خونده شدن نمینویسم...

+دوستای جدید خیلی خوبی پیدا کردم در کنار دوستای قدیمیم! واقعا باهاشون خوشحالم و خوش میگذره بهم!

++با یه اکیپی رفتیم درکه! از این اکیپ فوق العاده ها که کنارشون نمیفهمی زمان چجوری میگذره :)

+++هنوز پولشونو واریز نکردم! اگه اینجا رو میبینین باید بگم دیروز کارتمو خونه جا گذاشته بودم و پرداخت اینترنتیمم خراب شده! واریز میکنم در اولین فرصت :)))

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۷)

دقیقا کیانا منم همینم همیشه یادم میره اینکه مینویسم کلی و خب ترس خونده شدن هم زیاد داشتم ولی بیخیالش شدم بنویس تو هم توی لپتاپت یا گوشیت و براش رمز بذار باز امن تره :))
+ خوش بگذره :)  :)
++ من شهادت میدم :))))
#Fiirst_Comment
پاسخ:
اخه حوصله ى نوشتن هم نیست جدیدا ها :)))) 
+مرسى :)
++چیو شهادت دادى؟ این که اکیپمون خیلى باحالن یا این که کارتمو جا گذاشتم؟ 
+++چقد خوبه که تو میخونى وبلاگمو زهرااا 😍😍
اصن من فقط به امید تو پست میزارم :ایکس
آره دقیقا منم خیلی حوصله نوشتن ندارم چیزایی که مینویسم فقط همون چیزای تو چی پلاسمه :))
هرچی تو میخوای شهادت میدم :)) شهادت زیاد مونده رو دستم :)))
قربوووووونت :))))😘😘❤❤
اهههههه من ذوق ذوق :) :) یه نفر برا من مینویسه :))) 😅😅
خداییش اینقدر که وبلاگ تورو چک میکنم ایمیلمو و اینا رو چک نمیکنم :)))) فایرفاکس هرچند وقت یه بار میذارتش جزو جاهایی که زیاد میرم :))))
پاسخ:
:))))) فداى تو بشم من!
من که کلا جى پلاس سالى یه بار میرم فقط! :))

نوشتن کلا خیلی خوبه، چون در اکثر مواقع خود فرایند نوشتن باعث می‌شه توی قصر(!) ذهنت  هم  اون نوشته‌ه ثبت بشه :-''
پاسخ:
موافقم!
معرفى نمى نمایى بوت لودر جان؟
  • آرش پوردامغانی
  • به مشخصاتی که بیان اون گوشه می‌نویسه نگاه کنی به صورت یکتا مشخص می‌شم :-''
    قبلن‌ها رنگی رنگی بودم، الان جعبه‌ی رنگ‌هام رو جا گذاشتم :(
    پاسخ:
    :)))))
    اره اره دقت نکرده بودم به آى پیت! ینى همین طورى تا دیدم فک کردم یکى با فیلترشکن اومده!


  • آرش پوردامغانی
  • ااا، قرار نبود این جوری بشه، بیان خودش من رو لو داد :-''
    پاسخ:
    بیان نامرد! 
  • یه دوست قدیمی
  • فراموش کاری تو همه انسان ها هست. حالا توی تو بیشتر :دی واقعن بد نیست کاری که گفتی ...

    + فوق العاده به نظرم تویی که وقتی به هر دوستم هم معرفیت میکنم به این که دوستی مثل تو دارم قبطه میخوره :) خوشحالم که خوشحال میشی و این که ممکنه هنوز بتونم تاثیر خوبی داشته باشم

    پاسخ:
    +خودت خوبی که منو خوب میبینی رفیق جان :)
    منم خوشحالم که دوستی مثل تو دارم :)
    nice :{
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی