من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

ایزوله

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۴ ب.ظ
حقیقتا ادم عجیبی‌ام!
با چیزایی مشکل دارم که انتظار دارم طرفم مشکلی باهاشون نداشته باشه!
و خیلی غیر منطقیه!
از یک طرف میترسم از ایزوله شدن. رابطه با آدما رو دوست دارم.
از یک طرف قانون میزارم که بیرون رفتن دو نفره با جنس مخالف ممنوع
بعد گیر کردم بین قانون خودم و خواسته‌ی خودم
آشفته شدم! کمک :)))
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۴ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۴)

  • نارنجی با قاب پوست پیازی
  • به نظرم در مورد این قانون‌ها باید یه کم با آزمایش و خطا از هر دو طرف پیش رفت، حتی توشون اصطکاک(کپی رایت این کلمه مال یکی از دوستانه، اگه روزی دید متن رو بدونه حواسم بوده :-") رو هم باید تحمل کرد، تا ته‌اش به یک رابطهٔ صیقلی برسید و وقتی اون رابطه عه صیقلی و کامل شد، بهش احترام بذارید و نذارید خط و خش برداره و بدتر از همه بشکنه :دی
    پاسخ:
    بعد ۵ سال تازه اصطکاک تحمل کنیم؟ آینه شده دیگه :)))
    سخته سخته ولی ارزششو داره جدی قوی باش :*** برای تو چیزی نیست واقعا کیانا :) :)
    پاسخ:
    اوهوم تناقضا حل میشن! به قول نارنجی عزیز اینا اصطکاکه صیقلی میشیم :دی
    ای بابا :(

    پاسخ:
    حتی قانونامونو بعد اون جریان به روز کردیم و محدودیتا بیشتر شد، ولی خوشحال ترم الان :))
    کدوم جریان؟
    به سلامتی :دی همین مهمه.
    کی قراره بلاکمون کنی؟
    پاسخ:
    بعد از همون قانون نوشتنا و اینا دیگه
    هار هار. هر وقت احساس کنم دارین فراتر از حد دوستی عادی پیش میرین 😋
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی