من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

مرور خاطرات مث کلاس درسه

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ب.ظ

یااااا خداااا

الان رفتم پستای قدیمیمو خوندم!

چقد فاز ** ناله‌ی شدیدی داشته!

چجوری تحملم میکردین؟

پیر شدم فک کنم! الان کسی انقد از این پستا بزاره بلاکش میکنم :)))

چقد خوشحالم که بزرگ‌تر و خوشحال‌تر شدم :)))))

+ینی یه روز میشه که بگم یاااا خدااا! چقد خوشحال بودم چجوری تحملم میکردین؟ :)))

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۲)

  • آرش پوردامغانی
  • نه بابا، این قدر هم ناله‌ای نبودن که، اتفاقا جزو شادترین‌ها بودی همیشه :دی
    فقط بعضی وقت‌ها ۵-۶ پهلو( نه حتی دو :-") حرف می‌زدی که آدم کلا نمی‌فهمید چی به چیه :-"
    پاسخ:
    :))))))
    چرا یه بازه‌ای خیلی ناله بودم واقعا :)))
  • زوج مهندس
  • اتفاقا اولین چیزی که بعد ازین همه مدت که وبلاگتونو باز کردم نظرمو جلب کرد این بود که شاد نوشتی!
    ان شاالله همیشه شاااااد باشی! وگرنه مشکلات که همیشه هستن!
    سلام!
    پاسخ:
    مرسی مرسیییییییییی :)
    ایشالله شما دو زوج مهندس هم همیشه شاد شااااد باشین :دی
    اره سختیا همیشه هستن، ولی از پسشون برمیایم /:دی\
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی