من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

بوووم!

شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۳ ق.ظ

نشسته تو زندگی خودش، از دور نگاه میکنه و به نظرش خیلی آسون میاد همه چی...

حرفامو میزنم! سرشو تکون میده و میگه: خیلی سختی کشیدی!

اینو یه جور ترحم انگیز بدی میگه! یه جوری میگه که من حس کنم همه ی تصمیمایی که گرفتم فقط به خاطر سختی هاییه که کشیدم و ریشه ی عقلانی نداره!

من اما، محکم میگم آره! خیلی سختی کشیدیم! همه مون!

ولی خودم میدونم که توی همه ی لحظه های سخت زندگیم، سخت فکر کردم تا بفهمم دقیقا از زندگیم چی میخوام!
تو نشستی اون جا، و برات خیلی آسونه گفتن این حرفا!
ولی من که تک تک دردایی که داریم ازشون حرف میزنیم تا عمق استخونم فرو رفته میفهمم از چی داریم حرف میزنیم!
پس لطفا شات آپ! :) و توی زندگی ما دخالت نکنین! چون اون موقعی که داشتیم درد میکشیدیم نبودین هیچ کدومتون!
+ترکیدم! (هر جور کسره فتحه بزارین درسته!)
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۳ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۵)

  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    خسته  نباشید
    پس زمینه وبتون خیلی قشنگه
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم :)
    کار دوستمه
    چرا بعضی آدما اینقدر روی اعصابن فکر میکنن خیلی میفهمن در حالی که هیچی نمیفهمن ! یه درد رو واقعا باید بکشی تا بفهمی یعنی چی هرچقدرم از دور نگاه کنی و بگی سخته میدونم سخته، کشیدن یه درد یه چیز دیگس واقعا اون موقع که با تمام وجودت درد رو میفهمی :(
    پاسخ:
    دقییییقا! یه وقتایى واسه دلدارى میگن میفهمم که دمشونم گرم!
    ولى یه وقتایى به واسطه ى فهمیدنشون توى زندگیت دخالت میکنن! 
    از درد سخن گفتن و از درد شنیدن
    با مردم بی‌درد ندانی چه درد است! :(
    پاسخ:
    میم! تویی؟

    نمیدونم چرا بعضیا تفریحشون سرک کشیدن تو زندگی بقیه س :|
    پاسخ:
    خجالتم نمیکشن :|
    سلاااااام کیانا :)))
    پاسخ:
    سلاااام سیب گلاب!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی