من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

دوست داشتنی بودنش صد برابر شده از وقتی فهمیدم چقدر به من و پیشرفتم اهمیت میده
از وقتی دیدم چقدر زحمت کشیده تا عوض کنه چیزایی که ممکنه منو اذیت کنن رو
از وقتی بهم نشون داد چقدر بهم امیدواره! چقدر اعتماد داره به من و آیندم و راهی که میخوام برم
صبح تا شب دارم زحمت میکشیم که ناامیدش نکنم :)
دوست داشتنی من...
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۲)

درود 
امیدوارم به دوست داشتنی زندگی تون رسیده باشید. 
پاسخ:
منونم. داریم با هم میگذرونیم روزامونو. ولی حالا کو تا بریم زیر یک سقف :)
  • نارین میرشکار
  • بیارم ناپلئونی رِ ؟ :دی
    پاسخ:
    بیااار :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی