من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

هوا، هوای بهاره...

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ق.ظ

۵ دقیقه بین کلاسام میبینمش، خوشحال میشم

انرژی میگیرم که کل روز و کل کلاسامو با حوصله سپری کنم

چیه این آدمی‌زاد...

صدای گنجشکا، هوای خوب و تمیز، درسای دوست داشتنی و یه دختر پرتلاش

دل‌خوشی‌ها زیادن :)

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۲)

  • بهار پاتریک
  • سلام کیانا. بیشتر بنویس. این روزا خیلی به فکرت میفتم و دلم برات تنگ میشه. 
    آیکون قلب و ماچ و دلتنگی فراوان.
    پاسخ:
    بهااار <3
    تابستون کلا درگیر کاراموزی بودم. الانم درگیر پروپوزال و کارای پایان نامه...
    خیلی یاد اینجا میفتم! رمزشو یادم رفته بود :)))))))))
    دلم برات تنگ شده :*
  • بهــ ــار..
  • کجایی دختر جان؟ 
    دلم برات تنگ شده بابا بیا یه سری بزن حرفی بزن ببینیمت :))
    پاسخ:
    بهاااار... ببخشید من اینجا نمیام زیاد. داره خاک میخوره وبلاگم. الان یهو یادش افتادم اومدم چک کردم و هی وای! کلی شرمنده شدم :)) :*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی