من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

مثل رستم تو قصه! تخم خود را شکستم!!!

جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ب.ظ
داشتم یه نگاهی به شخصیت خودم مینداختم!
دیدم بر خلاف باورم، بیشتر وقتا بقیه اومدن با من دوست شدن!
ینی شروع از اونا بوده و گرم گرفتن و ادامه دادن از من!
دوست داشتم میتونستم آدم اجتماعی تری باشم :{
اگه اشتباه میکنم بهم بگین و یه ژنیکو از نگرانی در بیارین!
+ب.د و پ.ت کیانا مود تعریف کردن!
هی میزنن به لپشون مسخره میکنن منو باهاش!
دیگه براتون شیرین کاری نمیکنم اصن -_-
++نه پنجره نه در داشت، نه کسی ازم خبر داشت...
+++حس میکنم رفتم تو تخم مرغم!
++++42 کیلو چیز میز چقد میتونه تو این دنیا تغییر (مثبت یا منفی) ایجاد کنه مگه؟
+++++حس فسقلی بودن دارم :)))
  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۹)

  • نویسه های یک پسرایرانی:))
  • سلاااااام:))
    توخودت جذبه ای:))
    باجذیه هابزرگند:))
    پاسخ:
    سلااام!
    مچکرم مچکرم :))))))
    ۴۲ کیلو؟
    یک سوم منی! :)
    پاسخ:
    چند نفر از اطرافیان من به نظرت دور و بر 120 کیلو ان؟
    یه سرنخ دیگه! کم کم کشفت میکنم :{ :)))
    خفنی بابا :))
    +حلقه شرطی! :-؟
    پاسخ:
    قربون شما! خفنی از خودتونه :{
    +نهههه تو خفنى :))) من از الان تسلیم
  • بنیامین دلشاد
  • شیرین کاریاتو از بقیه دریغ نکن :)) یه ژنیک واقعی باش اگه ناراحت شدی بزنشون :))

    پاسخ:
    مشکل اینجاس که ناراحت نمیشم من شمام هى پررو میشین :))
    =((
    :-"
    پاسخ:
    :))))))))))
    تو میگی اجتماعی نیستی من دیگه چی بگم؟ 
    هستی آقاجان هستی از نگرانی درآ😑
    اصن یه بار دیگه بگی اجتماعی نیستم ل ل ل ل ل ل 😒

    پاسخ:
    عه مرسی!
    توم اجتماعی ای که!
    حداقل با من خیلی خوب برخورد کردی :D :D :D
    این با کدوم انگشت بود؟ :)))) :-s
    +خوش اومدی به وبلاگ درویشانه ی من :))
    مرسی مرسی 😍
    قطعا انگشت وسط 😈😈😈😅😅😅
    پاسخ:
    😂😂😂
  • سورمه‌ای مایل به بنفش
  • آدم این پست‌ها رو می‌خونه از خودش ناامید می‌شه
    آخه تو اگه اجتماعی نباشی، کی می‌تونه اجتماعی باشه :؟‌ :-"
    + یه ژنیک‌‌ات خیلی خوب بود :دی
    پاسخ:
    عه! هستم ینى؟ مرسى مرسى
    اخه رفته بودم یه جایى که همه همو میشناختن و برام سخت بود حرفزدن با بقیه!
    نشستم فک کردم واسم سوال شد جدى!  :)) 
    Holy GOD !!! What a painful title have you choose ! :))
    پاسخ:
    thank you 😊 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی