من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

به نظرم این که بلد باشى از زندگیت لذت ببرى خیلى توى لذت بردن از زندگى تاثیر داره!
بهترین زندگى هم بعد یه مدت خسته کننده و تکرارى میشه..
این هنر توه که تو همین زندگى و بین همین ادما، بگردى و چیزاى کوچیک قشنگى پیدا کنى، باهاشون ذوق کنى، انگیزه بگیرى و بخندى :)
خوشبختى رو هیچ کى بهمون هدیه نمیده، این ماییم که تصمیم میگیریم آدم خوشبختى باشیم یا نه
بهترین کتاب دنیا رو هم داشته باشى، تا وقتى صفحه صفحه شو نخونى ارزششو نمیفهمى :)
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۴)

عالی  بود .
پاسخ:
فداى شما
حرفا منطقین ...
اما اراده می خواد تبدیلش از شعار به شعور ...
اراده می خواد عملی کردنش ...
پاسخ:
کوه که نمیخواى بکنى خواهر/برادر من!
این همه ریاضى فیزیک یاد میگیریم، اینم تمرین کنیم یاد میگیریم :)
  • منطقاً بهار هستم D:
  • اوهوم دقیقن
    چیزی که من شعورشو ندارم ..
    :))
    پاسخ:
    ارجاعت میدم به جواب بالایى :))
    عالیی :) خیلی باهات موافقم :) :)
    کیانا ی روز نبودمااا آباد کردی از بس پست گذاشتی اومدم دیدم 3 تا پست :))) اصلا نیم ساعت از وقتم تو وبلاگت گذشت :))))
    پاسخ:
    اره واقعا! نمیدونم چى شد یهو!
    کلا اینجوریه که نمینویسم نمینویسم یهو یه عالمه حرف میاد که باید بنویسم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی