من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

کوچولوى خنگ!

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۷ ب.ظ
به این نتیجه رسیدن که دارم از لاغرى میمیرم
وزن و قدمو گذاشتن کنار سرگیجه هاى سر صبح و سرما خوردگى هاى پشت سر هم!
ریختن سرم با یه عالمه خوراکى و قرص اهن و مولتى ویتامین میخوان بزرگم کنن
بعد کودک درونم لج کرده هیچى دلش نمیخواد بخوره
میگن از بس حرف میزنى نمیتونى چیزى بخورى!
ربطى داره؟!
میشه چشامو ببندم و باز کنم ١٠ کیلو وزنم زیاد شده باشه؟
  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۷ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۱۲)

قالب وبلاگتون خیلی زیباست 
پاسخ:
مچکرم
این کودک درون حرف مفت زیاد میزنه . غذااااااااااااااااااااااا بخور


http://jorda.ir
پاسخ:
حالیش نمیشه که! تلاشمو میکنم :دى
  • بهار پاتریکیان D:
  • میشه من چشمامو ببندم و باز کنم ، ده کیلو وزنم کم شده باشه ؟!
    پاسخ:
    از تو کم شه بیاد سمت من! 
    به شرط این که همش شکم نباشه! متناسب اضافه شه :))
    چرا کوچولوی خنگ ؟
    کوچولوی لجوج / لجباز / نادان بهتر نیست؟
    پاسخ:
    این خنگش بار منفى نداره!
    خنگ کوچولوه! که نمیدونه غذا واسش خوبه
    کوچولوى بازیگوش مثلا
    (: همه از خداشونه لاغرباشن
    پاسخ:
    حد و اندازه داره بهار جان...

  • بنیامین دلشاد
  • این خط آخر ... آرزوت ... :))) از ساده ترین کار هاییه که من می تونم بکنم :))) 
    پاسخ:
    :))))
    کیانا منم همین مشکل رو دارم میگم بیا با هم همدردی کنیم :)))
    پاسخ:
    هم دردى چه دردیو دوت میکنه؟
    میگم بیا رژیم چاقى بگیریم :))
    بالاخره از بیکاری بهتره :))) در این حد :))
    اینم خوب نظریه :))‌ خب برای شروع میگم بیا با سیب زمینی سرخ کرده شروع کنیم نظرت چیه‌؟؟؟ :))
    پاسخ:
    کسى هست با سیب زمینى سرخ کرده مخالف باشه؟ :)))
    من الان تو سفرم برگشتم مواغقم با روزى یکى /:دى\
    نه جدی اصلا مقاومت در برابرش غیر ممکنه :)))
    عاالیه من هستم :))) بعد ی ماه به وزن متعادل 100 کیلو میرسیم =)))
    سفرت هم به سلامت :)
    پاسخ:
    صد در صد :))
    مچکر
    بخدا ملت شانس دارن...
    من میکشم خودمو یک کیلو وزن کم کنم...تو میخوای ده کیلو اضافه گنی؟
    ایا این عدالته؟
    پاسخ:
    چیزى هست به نام تناسب که هیشکى بهش نمیرسه :))
    منم آرزوی برعکسشو دارم :| مرغ همساده غازه الان :|
    پاسخ:
    مرغ همساده غاز نیست! هر دومون دنبال تناسب میگردیم :))
    bokhor dg khob :|
    bache harf gush kon!
    kiana delam barat tang shode ...
    پاسخ:
    دارم تمااام تلاشمو میکنم
    منم دیانا... :ایکس ❤️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی