من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

یه دونه :)

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ب.ظ

اینایی که وقتی از خواب بیدارشون میکنی و میگی واسم کلید بیار،

واسه این که شرمنده نباشی بهت میگن: "اتفاقا خوب شد! پیاده روی باعث شد دوباره خوابم ببره!"

همینا... :) :ایکس

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۴)

((: مبهم نبود واسه اولین بار
پاسخ:
:)))))
  • بهار پاتریکیان D:
  • عخی *]*
    شیگولی پیگولی *_*
    پاسخ:
    :)
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • :)
    پاسخ:
    ! :)
    چرا من هنوز احساس میکنم مبهمه پس ؟؟ :))
    پاسخ:
    شت :))) جدى؟ :)) خودمم یه ذره شک داشتما!
    کلیدو اشتباهى برداشته بودم، بزار برات تعریف میکنم الان :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی