من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

اندر باب دکلره ى چهارم!

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ق.ظ

حس میکنم هر لحظه موهام ممکنه دهن باز کنن و بگن ناموسن دکمه ى غلط کردمش کجاس؟؟؟

کچل نشم صلوات! 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۵)

  • منا مهدیزاده
  • کیاناااا!!! چیکار داری می کنی با موهات ؟؟؟؟ O_o
    زیاد دکلره کنی کلن دیگه موهات رنگ نمیگیره ها =))))
    پاسخ:
    باورت میشه دکلره ى طرف فاسد بود مجبور شدم یه بار دیگم برم بخرم بزنم؟ :)))
    ینى داغ شد پف کرد دکلرش!
    ولى الان دیگه فقط نوکاشو زدم! ایشالله ک خوب میشه :))
    به جاش الان دیگه راه و چاهشو یاد گرفتم میخوام برم ارایشگاه بزنم =))))
    D:
    + اللهم صل علی محمد و آل محمد D:
    پاسخ:
    مچکر :))
  • بهار پاتریکیان D:
  • حالا که داری دکلره میکنی ازین رنگ فانتزیا بزن جیگر بشی :)))))
    پاسخ:
    اوهوم میخوام آبى کنم ^.^
  • بنیامین دلشاد
  • :))
    برای تو و موهات آرزوی موفقیت دارم :دی
    پاسخ:
    ممنونم :))))
    فعلا آبى کردم ^.^ راضیم ازشون!
    (: دکلره قشنگ میشه
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی