من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

بخند بگو روانى، ببین به چى دل خوشه...

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ق.ظ
مثلن بریم میدون ونک، رو به روى همون دارو خونه هه، بشینیم رو صندلى هدف ها و واسه خودمون هدف تولید کنیم...
انگیزه ى زندگیمون بشه همین لبخندایى که گاهى حتى به زور میزنیم...
بوى کیک و شیرینى خونگى خونه رو برداره،
باد از پنجره بیاد و با عطر گلایى که با دست خودم کاشتمشون قاطى شه و بخوره تو صورتمون...
معنى زندگى بشه همین لبخنداى از ته دل بعد از بدو بدو هاى هر روز...

+قرار نیست تو قهرمان زندگى کسى باشى... برخیز و قهرمان زندگى خودت باش!
  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۸)

اول :))))
(کامنت خیلیی مربوط و پر مفهوم :))))
پاسخ:
:))))) خسته نباشید عرض میکنم کنکورى!
کلید حل مشکلات این مملکت در دستات شماست :)))
هدف زندگی چیـزی جز لبـخند نیست :)
پاسخ:
هدفشو کشف نکردم هنوز...

(: کاش بشه قهرمان  خودم شم
پاسخ:
میشه میشه /:دى\
  • نارین هستم :)
  • قهرمان زندگی خودم :)
    پاسخ:
    خوشبختم نارین جان :) قهرمان زندگى خودت...
  • ♠Mãh§â♣ ...
  • لایک داریییی :)
    پاسخ:
    قربونت عزیز تو بیشتر ;)
  • منا مهدیزاده
  • این برخیز منو یاد سرود ملی سال پایینیامون انداخت :))) بیت آخرشون این بود که
    ندا می دهد که برخیز و ما... بر می خیزیم!!! :)))
    بعد یه داستانی داشت این قضیه که الان تو پابلیک نمیشه مطرح کرد :))) بعدن بیا در پرایویت برات بگم :)))
    پاسخ:
    چشم :)))))
    این جمله مال یه دکلمه اى بود که قبلن گوش کرده بودم، خودم بلد نیستم از این حرفا! :)))
  • زوج مهندس
  • سخته😢
    یا من برای قهرمان زندگی خودم بودن هم ضعیفم😞
    نشسته نمیشه؟
    من خستم!
    پاسخ:
    والا من دارم خوابیدشو تلاش میکنم!
    اگه شد بهت خبر میدم حالا :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی