من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

دوست داشتم خب!

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ب.ظ

گفت واسه چى لپ تاپتو باز کردى خب؟

گفتم خراب شده بود اخه!میخواستم ببینم توش چه خبره!

گفت وقتى یه آدم مریض میشه چیکار میکنن؟

گفتم بازش میکنن ببینن توش چه خبره!

مگه نه؟ :/

+نمیزاره لپ تاپشو باز کنم ببینم توش چه خبره! :|

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۹)

  • بهار پاتریکیان D:
  • خدا تو رو نکشه :)))
    پاسخ:
    :))))
    مرسى بهار :))))) تو رو هم
    وقتی لپ تاپش سلامتیشُ از دست داد میفهمه!
    پاسخ:
    فک کنم میبرش دکتر لپ تاپشو هر روز واسه چکاپ! :))
    احتمالا اگه باز بشه دیگه میشه لپ خواب... :))
    پاسخ:
    :))
    خخخخ
    دقیقا کاری که ما با مریضا توی بیمارستان میکنیم!!
    پاسخ:
    :)))) یکم با رحم تر از رفتارى ک من با لپ تاپم دارم داشته باشین اونا جون دارن آدمن :))
    (((:دیووونه ای
    پاسخ:
    نظر لطفته :))
    خخخخخخخخخخخخ!
    عالی بود :)))))
    پاسخ:
    قربون شما
    چشاتون عالى میبینه 
    من هروقت یه وسیله ای رو باز میکنم موقع سرهم بندیش یه قطعه اضافی میاد:))
    ژنیک جان:):)،،من هم 0تا18سالگی،یادمه،پشت رادیو،تلوزیون،کامپیوتر،پنکه ووسایل برقی روباز
    میکردم:(***یعنی مثل خودت بودم،باهات مونمیزدم انوقت میخواستم ببینم چطوری رادیوحرف میزنه ویاتلوزیون چطوری تصویرونشون میدهد،من حتی 4تارادیوروخراب کردم،ضدم سوزوندمش
    ولی 24ولت به مثبت ومنفی باتریش،برق منفی ومثبت رامتصل میکردم:(
    خیلی هم کیف میدادا:))
    پاسخ:
    اره!من به طور موقتم درستش میکنم! بعدا گندش در میاد ولى :))
    ولی،همون من نبودم،دستم بودتقصیرآستینم بود:)
    پاسخ:
    :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی