من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

تو به فرداها به روشنى بیندیش...

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ب.ظ

آروم سرشو از زیر پتو بیرون برد 

با صدایى که خودشم به زحمت میشنید پرسید: کسى خونه هست؟

و در حالى که میلرزید دوباره سرشو برد زیر پتو و چشماشو بست...

+ولى نترسیده بود.. اون شجاع تر از این حرف ها بود...

++یهو صداى زمین خوردن اومد..

هنوزم نترسیده بود ولى پاشد و درو قفل کرد...

+++ولى خب اشکى که از چشماش میومد هم به خاطر حساسیت بود، نبود؟



  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۱۱)

  • بنیامین دلشاد
  • + چرا اشک می ریزی؟
    - اشک نمی ریزم. حساسیت دارم!
    + به چی؟
    - به زندگی!
    ---
    همین جوری یاد این متن افتادم :)

    پاسخ:
    قشنگ بود :دى
  • بهار پاتریکیان D:
  • من چرا نفهمیدم ..؟! کی ترسیده ؟! :(
    پاسخ:
    من که نبودم.. بودم؟
    "نترسیدم بود" :)
    @ بنی: بیگ لایک، ال او ال
    پاسخ:
    مرسى! اصلاح شد :))
    /:
    پاسخ:
    :)
    چرا نمیشه شما رو دنبال کرد؟؟؟؟
    ازین قابلیت های بیان ینی... :)))
    پاسخ:
    میشه ها! :دى
    کامنت خاصی ندارم :))‌دوست داشتم همینو کامنت کنم :))))
    پاسخ:
    کار خوبى کردى! خوشحال میشم هر بار که نظرتو میبینم :))) :* مرسى
    باعث افتخاره :)) :**
    پاسخ:
    :*
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • چقد گنگ:)
    پاسخ:
    :) حق با توست... :)
  • نارین میرشکار
  • نه نبود :(
    پاسخ:
    از کجا فهمیدى؟
    یه دوستى بعد این پست اومد گفت "حساسیت نداشته باش"
    کلى لایک خورد کامنتش تو ذهنم! :)
  • ✿شمیم زندگی✿
  • نفهمیدم چیشد:|
    پاسخ:
    انقدم گنگ ننینویسم ناموسن! قشنگ دارم ترس یه شب که تنهامو میگم دیگه :/
    نترس خب ... تنهایی که ترس نداره ... جن داره ... دزد داره ... قاتل داره ... خون آشام داره ... 
    ازینا بترس حالا :دی
    خدا ازم نگذره :))
    پاسخ:
    واقعن خدا بگم چیکارت کنه لیمو :))))
    البته الان دیگه نمیترسم! :دى
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی