من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

Miss those days :')

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ب.ظ

رفتم دیدمش ولى دور شده بودیم از هم...

حق با اون بود، هر چقدم سعى کنیم نزدیک و دوست باشیم، دور شدنه رو نمیشه انکار کرد..

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۸)

))))): گاهی وقتا دورشدن خیلی دردناکه اخ
پاسخ:
بازى زندگیه... سرمون شلوغ میشه.. میریم تو کار خودمون... دور میشیم از هم
از دل برود هر آنکه از دیده رود :(
پاسخ:
از دل نرفته... منا واسه من همیشه مناعه...
فقط مث قبل تمیشد از زمین و زمان حرف زد...
:( واقعا
پاسخ:
هعى :(
  • منا مهدیزاده
  • کیانـــــــــــــــــا!!!
    اوهوم... دور شدیم...
    ولی من خرگوش دارم!!!!!
    آی لاو یووووووو :-*****
    پاسخ:
    آى لاو یووووو اند یور خرگووووش ❤️❤️❤️ :-****
  • بهار پاتریکیان D:
  • من خودمم خیلی تلاش کردم اینو حل کنم ، ولی واقعاً فاصله میندازه ..
    پاسخ:
    اوهوم.. :)
    اولین کامنت
    من که دیگه خیلی دور شدم... 
    نه؟
    پاسخ:
    انقد که الان میشه جواب بدم: شما؟ :))))
    دلم برات تنگ شده مانا.. 
    آى نو یو هو لاتس آو ورکس تو دو، هوپ د بستس فور یو ❤️
  • بنیامین دلشاد
  • جای خالی کامنت مهدی احساس می شه واقعن!
    ازون "شیرینی :پی" هاش!
    :دی
    پاسخ:
    :)))
    بات آی استیل هو الات آف تایم فور یو؟
    شل وی میت؟! :)))

    پاسخ:
    با کمال میل 😘😎
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی