من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

خل بازى!

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ق.ظ

نشستیم تخمه میشکنیم و چرت و پرت میگیم و بلند بلند میخندیم...

میگم ینى ١٠٠٠ کیلومترم نمیتونه مانع خل بازى من و تو بشه!

میگم برو به کارات برس دیگه! میگه باشه خدافز...

هر دومون زل میزنیم تو صورت هم و به تخمه شکستن ادامه میدیم! 

میگم چرا قطع نمیکنى خو؟ 

با عشوه میگه میگه اول تو قطع کننننننننن...

بهش میگم اگه پسر بودى باهات ازدواج میکردم!

 میگه خیلیا دوست دارن با من ازدواج کنن! برو ته صف!

من عاااااشق مامانمم! :ایکس

+زود بیا...


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۶)

جدی این حسو دارم الان قراره از از وسط آب راه بری کیانا :)))
مامانا عاااالیییین :***

پاسخ:
اوه اون عکس مامانمه
مامانم قراره از وسط آب راه بره
اوهوم :)))
:|
من شما را عاشقم :))
چقدر عالیه این 
پاسخ:
:))))
ما هم شما را عاشقیممممممم
قربونت :))
اوووه :))) :-مامان خفن :)‌ ^.^
پاسخ:
مرسیییییی :))) چشات خفن میبینه!
توم قبول داری مامانم خیلی داف و خفنه؟ :))) :ایکس
من فک میکردم مامان داف پنداری دارم!
:))
به شدتتتتت قبول دارم اتفاقا وقتی داشتم کامنت میذاشتم دقیقااا همین جمله تو ذهنم بود :)))
نه بابا درست فک میکنی :)) میخاستم بگم کیانا تو هم یاد بگیر مثه مامانت از این کارای خفن انجام بده :))
پاسخ:
اتفاقا به طور خییییلى اتفاقى از منم لب دریا وقتى حواسم نبوده یه عکس تو همین اردر گرفته شده! بعد میخواستم از مامانم یه عکس بزارم یهو اینو دیدم اینجورى بودم که آآآ منم یه عکس این جورى دارم! واسه همین انتخابش کردم
WOW :)))
وااای چ مامان نازی داری
خداحفظش کنه برات
به ماهم سر بزن :)
پاسخ:
مرسى ^.^ چشات ناز میبینه!
چشم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی