من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

شکست عهد من و گفت هرچه بود گذشت !

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۰ ب.ظ

نه این که دلم گرفته باشه ها! نه... اصلا!

فقط برام سواله که اگه الان برگردم به 5-6 سال پیش و هیچ کدوم از این اتفاقا نیفته، که مثلا من هیچ وقت وارد المپیاد نشم، هیچ وقت شماها رو نبینم، هیچ وقت دانشگاه شهید بهشتی نیام.

"حسم" چه فرقی با "حس" الانم داره؟
شخصیتم چی؟
چیزایی که دوست دارم چی؟



+به گریه گفتمش: آری، ولی چه زود گذشت    !

++قشنگ معلومه که چرت و پرت دارم میگم؟ یا بیشتر توضیح بدم؟ :)))

+++ساز زندگی من کوک شده دوباره...

++++این ساز، شکسته اش خوش آهنگ تر است...

+++++عکس و پست مطلقا هیچ ربطی بهم ندارند! فقط دیدم پستم خشک و خالیه گفتم یکم خوشمزش کنم ;))

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۰ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۱۳)

خب الان وظیفه منه که یه کامنتی بزارم که نه به پست ربط داشته باشه نه به عکس:
کی شیرینی میدی؟؟؟
پاسخ:
انصافا شیرینی چی آخه؟ :))))))))))))))))

  • بنیامین دلشاد
  • هیچ وقت نمی شه فهمید ... :)

    + دیگه بیشتر از این نمیشه تو کامنت گفت :))
    پاسخ:
    :)))))
    +:دی
  • مستر دارستانی
  • فقط سکوت میکنم :|
    پاسخ:
    :D
    می خوای من جوابتو بدم ؟
    اگه هیچ کدوم از این اتفاقا نمی افتاد... اگه وارد المپیاد نمی شدی... اگه دانشگاه شهید بهشتی نمی اومدی... اگه این آدم هایی که می شناسی رو نمیشناختی..
    اونوقت من هیچ وقت تورو پیدا نمی کردم...
    هیچوقت اینطوری عاشقت نمی شدم...
    و تو هیچوقت انقدر ظالمانه قلب منو نمیشکوندی...
    ولی خب...
    با این حال خوش حالم که زیبارویی مثل تو دلمو شکوند... دل شکوندنتم قشنگه :)
    پاسخ:
    :)))))))))))))))))
    من و تو که تو وبلاگم آشنا شده بودیم!
    بازم ممکن بود وبلاگ بزنم و من و تو آشنا شیم :دی :پی
    +این ساز شکسته اش خوش آهنگ تر است... :)))) ;)
    ++کمرم شکست با این کامنتت جمشید :))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • نمیدونم والا:)
    پستات فاز باحالی دارن :)
    دوسشون دارم زیااااد:)
    پاسخ:
    مرسییییییی نظر لطفته بهار جان ^.^
    وبلاگت بیانه... اگه المپیادی نمی شدی چقدر احتمال داشت که وبلاگ بیان داشته باشی ؟
    قالب وبلاگت این باشه ؟
    پست های وبلاگت این موضوعی باشه ؟
    شخصیتت این مدلی باشه ؟
    تک تک اینا تاثیر گذاشته که به اینجا برسی :)
    و باعث شده که این کیانایی بشی که من مجذوبش شدم... :)

    پاسخ:
    :)))))))
    عاااااشقتم منا!
    عااااالی مخ میزنی :)))
  • منا مهدیزاده
  • کیانا جان عزیزم...
    منا من هستم... اوشون جمشیده!
    نگاه کن دقیق !
    منا !
    جمشید !
    جمشید !
    منا !
    ببین اینا چقدر متفاوتند...
    چقدر فرق دارند...
    حالا درسته که منم عاشق و مجذوب شمام !
    ولی اون بچه دل شکسته رو الکی به من نچسبون!!! :دی
    پاسخ:
    :)))
    هر چی شوما بگین :*
  • بنفش متمایل به نارنجی پررنگ با گل های صورتی!
  • یعنی همیشه کامنت ها عالین :)))
    من هم شیرینی می خوام در ضمن:)))))
    پاسخ:
    :))))))))))) شیرینی واسه چی؟
    تو همون نارنجی سابقی این رنگی شدی؟ :)))
    اسمت عااالیه! دارم تصورش میکنم! :))
    یعنی بعد کامنت هایی ک توی جام جهانی توی پیج مسی میذاشتن اینجا رتبه ی دوم کامنت باحال رو دارههه
    اقااا منم شیرینی میخوامممممم
    پاسخ:
    :))))))
    نظر لطفته :)))
    کشتین منو با شیرینی :پی
  • !fifty shades of Orange is new Violet
  • نگاه کن، همه شیرینی می خوان :)))))
    یه روز همه جمع شیم شیرینی رو بگریم دیگه :دی

    +از وقتی از  نارنجی گری بازنشسته شد، دارم رنگ های جدید رو امتحان می کنم، ولی هنوز هیچ کدوم به دلم ننشسته
    ++ نه فیلم اصلی اولی رو دیدم، نه سریال اصلی دومیش رو :-"
    پاسخ:
    بابا گول ظاهر اینا رو نخور، اینا هر روز دارن به یه بهونه از من شیرینى میگیرن..
    شما هم هر وقت تشریف بیارید دانشگاهمون (فقط دفعه ى اول :)) ) در خدمتتون هستم :))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • :)))))))

    پاسخ:
    به چه میخندی؟ D:
    با سلام و ضمن تبریک خیلی خیلی زیاد بابت این وب که خوندن هر پستش آدم رو پر می کنه از انرژی و علامت های مثبت گنده! :))
    آیا می شود پارازیت برویم وسط این پست؟
    از اونجایی که فنی های دانشگاه بهشتی خیلی مرموزن و ما آشنایی نداریم تو دانشگاتون خیلی مرسی می شم اگه خود در گیری های ذهن من رو حل کنید. :{
    این قضیه ی دو سال اول در بهشتی و بقیه در عباسپور چیه؟
    عباسپور کجاست؟ همون دانشگاه باراجین قزوینه؟
    به فرض بله بودن بالایی ها: مگه سطح این دو تا دانشگاه یکی هست؟ اصلا مگه یکی شون آزاد نیست اون یکی دولتی؟ چه طوری امکان داره اینا با هم قاطی شن؟
    و اینکه این قضیه برای همه ی رشته های فنی دانشگاه بهشتی هست؟
    فعلا همینا!
    مزاحم می شیم بازم در آینده ی نزدیک.
    ایام به کام!
    :{
    پاسخ:
    سلام کوکایین جان! خودت را معرفی کن :))
    خواهش میکنم! راحت باشین! وبلاگ خودتونه :دی
    واسه ی همه ی رشته ها که قطعا نیست! رشته هایی مثل کامپیوتر و برق و اینا کلا بهشتی ان!
    عباسپور پردیس بهشتیه! از سال 92 (فک کنم)این دو تا دانشگاه ادقام شدن! در واقع عباسپور اومد زیر مجموعه ی بهشتی شد.
    بعد اون رشته هایی که شهید بهشتی نداره ولی عباسپور داره احتمالا یه همچین قانونی داره! منم دقیق نمیدونم ولی مثلا عمران فک کنم از اون رشته هاس! ینی ما دانشکده شو نداریم و همچین چیزی..
    خواهش میکنم :{ مراحمید.

    شهید بهشتی چه رشته ای میخونید؟
    پاسخ:
    آمار
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی