من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

یاد باد...

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ق.ظ
"لپ تاپم را کشتم!
نه به این جرم که ویروسی و داغون و بد است
و نه چون نسبت رانش به هنگینگ یک به صد است
طفل معصوم کمی تشنه بود...
به گمانش شربت،
آتنی ویروسی قوی ست
ای دو صد نور به کد هایش بارد
لپ تاپ خوبی بود
من به این جرم که چراغ تو را خاموش میکرد،
لپ تاپم را کشتم..."



+عکس مال امروزه! ولی شعر مال 2-3 سال پیشه که رو لپ تاپ قبلیم شربت ریخته بودم مرده بود...

++لپ تاپم شارژ نمیشد!با همین دستای خودم درستش کردم :{ مث مرد! :{

+++پیشنهاد میشه وقتی هیچ گونه پیچ گوشتی ای موجود نیست چاقو و موچین رو امتحان کنین! :-تجربه

+++خوابگاهی واسه رفع دلتنگیاش گریه نمیکنه! ظرف میشوره :{ :))

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۲۰)

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • چه جلب!
    تو یک لپتاپ کشی:)
    با جمله ی آخر خیلی حال کردم!
    خوابگاه:))))))
    پاسخ:
    مرسى :)))) حقیقتیست...
    عالی بود :)))
    لایک به مث مرد :))))
    پاسخ:
    مچکرم :))
    :{
    شما تو خوابگاه ظرف میشورین؟!
    :-r
    پاسخ:
    شما نمیشورین؟! O_o
  • بنیامین دلشاد
  • شعره رو قشنگ یادمه اولین بار که گزاشتی ...
    چقدر پیر شدیم ...
    چه قدر قدیمی ...
    + :)
    پاسخ:
    هعى...
    پیر شدیم ولى بزرگ نه... :')
    ای بابا... یک تنه لپتاپتو درست کردی؟
    حیفه خانوم لطیف و ظریفی مثل شما نیست واقعا؟
    یعنی یه مرد واقعی نداری تو زندگیت که برات درستش کنه؟
    بمیرم برات...
    manam hamin tor ...
    yani ye mard nis ke to vase rafe del tangit dastaye latifeto kharab nakoni ba zarf shostan???
    آقای جعفر! با شما هستم! ایشون یه مرد واقعی دارند تو زندگیشون خیلی هم دارند! لطفن بکشید کنار خودتونو! الکی چشم نداشته باشید به ناموس بقیه!

    کیانا جان! داشتیم؟
    خب مگه من مرده بودم که خودت دست تنها نشستی لپتاپتو درست کردی؟
    همین کارارو می کنی یه سری آدم بی ظرفیت مثل همین جعفر آقا (!) میات همچین کامنت هایی می گذارند دیگه!

    man vagean moteasser shodam az vojude adamii mesle jafar...
    zarf ke hichi... muchin o chaqoo ham nashodim begirimun dasset...
    سوکت شارژ هم نشدیم میلاد به دردمون برسه ...
    وای چه خبره؟
    شماها مگه خودتون خواهر و مادر ندارید میاید مزاحم ناموس مردم میشید؟
    جمع کنید ببینم...
    یه تار سیبیله من میارزه به هیکله تک تکه شما آدمای بی ارزشی که اومدید اینجا دارید به ناموس مردم نخ می دید دختر ندیده های بدبخت...

    ajab dokhtare mehrabuni injas ...
    غلام 23 اردبیل
    اوااا تو چطوری می تونی تحمل کنی ظرف شستن رو ؟ من که نمی تونم اصلا!
    che ajab ye dokhtar dg am peida shod inja :)))
    soheila khanum shoma chan saletune?

    پاسخ:
    وااااااااااای خدااااااا!!!
    خدااا شفاتون بده شما دو تا رو :)))
    ینی اومدم وبلاگم کلییییییی خندیدم :)))
    آدم 2 تا خنگول مث شما داشته باشه دیگه دلش نمیگیره کلا :)))
    عااااااااااالی این شماااااااهااااااااا :))))))))))))
    خیلییی باحال بود ایول
    پاسخ:
    :))))))))
    من خودم یه عمره تعمیرات لپ تاپ دارما!!
    کاری بود حتما به خودم خبر بده تعمیر میکنم ;)
    پاسخ:
    میام دفعه بعد لپ تاپمو بهت میدما! :))
    +اون دو تا کم بودن توم اضافه شدی؟ از دست شما 3 تا! :)))
    ما سه تا؟؟
    من با اون دوتا هیچ نسبتی ندارم!! تکذیب میکنم!!!
    پاسخ:
    آره آره میدونم :))
  • منا مهدیزاده
  • کیانااااااااااااااااااااااااااااااااا :))))
    باز چیکار کردی ؟ اینا کین دارن نظر میدن ؟ :)))))))))))
    بازهم که گوشه ی دیگری از توانایی های بی کرانت رو به نمایش گذاشتی که...
    چقدر با کمالات... برسونیمت ؟
    پاسخ:
    زهر ماااااار :)))
    بگم؟! بگم؟!
    هوا خوبه عزیزم بیا قدم بزنیم :))
    کیانا جان ببخشید...
    من دیگه تحمل همچین چیزهایی مثل کامنت های این پست رو ندارم...
    تو خیلی دختر خوبی هستی...
    ولی من دیگه نمی تونم این حجم از تحقیر شدن رو تحمل کنم...
    اگه می خوای با هم بمونیم باید بین من و وبلاگت یکیو انتخاب کنی...
    پاسخ:
    نهههه جمشید... این کارو با من نکن! من بی تو میمیرم... 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی