من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

گیج و ویج... توى دنیا

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

لعنتى جان! آدم باش...

خودتو درگیر بازى هاى بچگانه نکن...

تو مثل اونا نیستى! خب؟ 

+ اونا آدم بدا نیستن!!! آدم متفاوتان! :)

++ آروم باش! با همون لحنى که وقتى کسى نصفه شب کابوس میبینه بهش میگم! :دى

  • موافقین ۴ مخالفین ۱
  • جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۳)

منم اینجوری خودم رو دلداری میدم:دی

پاسخ:
من اینجورى خودمو سرزنش میکنم :))) 
شما عضو آدم های متفات از آدم های متفاوت شدید!
تبریک!!!
پاسخ:
با تشکر :دی
خوشحالم :))
  • بنیامین دلشاد
  • پستات رو کسی هم قراره بفهمه آیا؟ :دی

    پاسخ:
    نمیدونم! برداشت آزاده :دى
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی