من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

عجب...

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ق.ظ

یه بیماری جدید تو خودم کشف کردم! اسمشو گذاشتم ترس از کم اومدن!

این بیماری اینطوریه که هر خوراکی ای که درست میکنم هی میترسم کم باشه. مخصوصا اگه مهمون داشته باشم

واسه همین همیشه کلی بیشتر از مقدار مورد نیاز درست میکنم :دی

دست خودمم نیستا!! هی یه قسمت از مغزم فرمان میده که اینا کمه! بیشتر بریز!

این شد که قرمه سبزی خوشمزمو (با تاکید :دی) 2 وعده خوردیم و بقیشو ریختیم دور...

این دفه آخری خیلی دلم سوخت... تصمیم گرفتم رو خودم کار کنم! :دی واسه جلوگیری از اسراف!

امیدوارم از گشنگی نمیرم!


+قسمت عجیب ماجرا اونجا بود که وقتی داشتم با پاستیلام اسم مینوشتم، اسم تو حتی به ذهنمم نرسید!

++فک کنم قسمت خوراکی ذهنم شرطی شده! خوراکی میبینه یاد نشر گل واژه میفته! :))

+++کل پستو به خاطر این 2 تا خط بالایی نوشتم! :)))

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۱۴)

چه قالب قشنگی دارین^_^
مامان منم همین جوریه
بعد یه مهمونی تا یک هفته مروری بر آنچه گذشت داریم
پاسخ:
ممنون ^.^ چشمات قشنگ میبینه!
من فقط واسه مهمونیا اینجوری نیستم... واسه خودمم میخوام چیز میز درست کنم همین میشه تهش D:
:-)
پاسخ:
!
:)
مرسی کیانا جان
لطف داری عزیزم❤️
متقابلا با افتخار لینک میکنم^_^
حال و هوای بهاری رو هم برات آرزو میکنم ^_^
اون نظری هم که خصوصی نبود تایید نکردم^_^یوهاهاهاهاهاهاها
❤️❤️❤️
پاسخ:
بابت حال و هوای بهاری مچکرم دوست جان جدید... :) ^.^
نیمرو درست کنین
به ازای هر دختر 1 دونه
هر پسر 1.5
اخرش هم 1 دونه اضافه ( برای بیشتر از 2 نفر)
تا 7 نفر امتحان کردم جواب میده :))
پاسخ:
من واسه خودم املت درست میکنم! 2 تا گوجه 2 تا تخم مرغ!
همیشه هم نصفش زیاده... بدون استثنا
ولی هیچ وقت آدم نمیشم :))
اون X بود که به عنوان k استفاده کردین یا K هست ؟ :D
پاسخ:
به نظر K میومد!
یکم کجو کوله شده بود فقط :دی
ما معمولا آش رو به حدی زیاد درس میکنیم به حدی زیاد که، رضا زاده رو میشه باهاش دوبار سیر کرد!
پاسخ:
ینی همه از این بیماریا دارن؟ D:
راستی اگه بخوام لینک کنم، اسم وبلاگتونو چی بزارم؟
پاسخ:
همین اسم وبلاگم یا اسم خودم! ژنیک 
عیدت مبارک دوستم:)))
پاسخ:
ممنون عید تو هم مبارک :)
  • بنیامین دلشاد
  • به حسین وحیدی: آقا الگوریتمت عالیه :)) ولی فک کنم فقط تو جمع دوستانه به کار بیاد!

    در مورد پست: پستات کلن لایه های پنهان زیادی داره و هرکسی یه سری لایه هاشو سر در میاره! :پی
    پاسخ:
    و هر کسی یه سری اردرا از توش میده :))) 
    کجایی دلبندم!؟
    دلم برات تنگ شده دوست جان:)

    پاسخ:
    دانشگاه شروع شده...
    کلی کار دارم...
    از دغدغه ی انتخاب واحد و کهاد و خرید کتاب تا اسباب کشی و خرید وسایل خوابگاه و ...
    خب بجای اسراف قبل خوردن دوتا ظرف بدین همسایه ها هم خوشحال میشن هم اسراف نمیشه هم اینکه بعدا اون ظرفاتونو پر میکنن اوناهم چیزی میارن براتون!
    پاسخ:
    آخه غذاهایی که من میپزم شاید اونقد مناسب نباشه که به در  همسایه بدم! :))
    ولی ایده ی خوبیه :) مچکرم
    chera post nemizarid dg ?? :)

    پاسخ:
    شما؟
    خیلى سرم شلوغه... میزارم ایشالله به زودى
    shoma mano nemishnasi :D
    postatun jalebe :)
    پاسخ:
    نایس! :دی
    خوشحالم که واسه یه نفر پستام جالبه
    خوشبختم دوست عزیز :دی
    hamchenin :D
    na baba shoma ke postat kolii tarafdar dare :)) man age blog bezanam baeed midunam ye nafar ham bekhune :D


    پاسخ:
    لطف داری :دی
    شما وبلاگ بزن ما میخونیم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی