من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من دیوانه نیستم...

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ

با دوستام بیرون بودیم..

یه روز خاطره انگیز توی کافه شوک

آزاده میگه: دلم واسه چشمای کیانا تنگ شده بود...

ذوق میکنم و میگم: مگه تو دلت واسه چشمای من تنگ بشه...

توی چشمم آب جمع میشه،

و ته دلم قند آب میشه... :)

و بلند بلند میخندم...

مثل همیشه :)



+من خودشیفتم، میدونم! :))

++این روزا انقد خوبه که نگو.... انقد خوبه...

+++یه سری از دوستای خوبمو تازه کشف کردم!  :دی :چشمک

++++بعد از المپیاد تا به حال هیچ وقت خودمو انقد پرانگیزه و خوشحال ندیده بودم :)

+++++ و خداوند ابتدا 2 عدد چشم، سپس 1 عدد بینی، و با گِل های باقی مانده کیانا را ساخت...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۱۰)

  • مـاه بـانو :)
  • ای جان :)
    پاسخ:
    :)
  • منا مهدیزاده
  • می دونی قشنگ صداتو میشنیدم که داری این حرفارو میزنی :))))
    کیاناااا 3> 3>
  • منا مهدیزاده
  • می دونی قشنگ صداتو میشنیدم که داری این حرفارو میزنی :))))
    کیاناااا 3> 3>
    پاسخ:
    مناااااا :))))))
    3> 3>

    در گذر روزگار می گذرم چون بهار
    خواه که باشم روان یا که نباشم روان
    پاسخ:
    آرش؟ فرهاد؟ نگین تاج؟!
    چه گیج کننده D:
    ممنون از شعرتون :)
  • مـاه بـانو :)
  • ممـنونم از نظرت خانوم گلی ^ـــ^
    پاسخ:
    :)
  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • این کامنت منا مهدیزاده جدی عین حقیقته!
    من همیشه وقتی نوشته‌های دیگرانو می‌خونم، با صدای خودشون می‌خونم :) {مگر این که نشناسمشون}

  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • این کامنت منا مهدیزاده جدی عین حقیقته!
    من همیشه وقتی نوشته‌های دیگرانو می‌خونم، با صدای خودشون می‌خونم :) {مگر این که نشناسمشون}

    پاسخ:
    D: :)))
  • بنیامین دلشاد
  • با همون گوشیه داشتی سلفی می گرفتی؟ :))
    + عکاس این عکس کیه؟ :پی ینی یکیو گفتین ما ژست سلفی میگریم تو از ما در این حالت عکس بگیر؟ :|
    پاسخ:
    نه با گوشی دوستم :))
    نه بابا!!!
    خودمون داشتیم سلفی میگرفتیم دوستان هم به طور نامحسوس از سلفی گرفتنمون عکس گرفتن :)
    فک کنم مهساس... D: اما مطمئن نیستم :)
    Me: Everything is fine, finaly
    Life: LOL wait a minute
    + ماشالا همه هم دوتا دوتا کامنت میزارن (((:
    پاسخ:
    مده! :))

    سلام

    عزیزم کدومش شمایید؟

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی