من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

چالش کتاب

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۴ ب.ظ
همه میدونن که من از ته دلم عاشق مجموعه های نیکولا کوچولو ام ^.^
ببخشید که بار علمیش کمه..! ولی واقعن فوق العادس
واقعن پیشنهادش میکنم! کتاب های فوق العاده ارزون قیمت و فوق العاده تر جذاب... :)

مرسی منا که منو دعوت کردی :دی
ولی در مجموع فک کنم وبلاگم 5 تا مخاطب نداشته باشه که دعوتشون کنم :)))

به همین خاطر فقط سه نفر رو دعوت میکنم!
امیر گوهرشادی، بنیامین دلشاد، حسین وحیدی :)

با تچکر از این حرکت فرهنگی :))
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۴ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۸)

  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • آخه واقعن انتظار داری من برم Le petit Nicolas بخونم آخه؟ فعلن که نمی‌تونم ولی خب 
    challenge accepted and delayed.
    :)

    پاسخ:
    :))))
    مجبور نیستی بخونی!
    میتونی شازده کوچولو رو به جاش بخونی :) ;)
  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • نمی‌شه نیکولا بزرگه رو بخونیم به جاش؟
    nikolaa.blogfa.com؟
    پاسخ:
    نه! نهایتن شازده کوچولو D: :))))
  • سیمین فراز
  • اسم کتاب نیکولا کوچولوست آیا :/
    پاسخ:
    آره
    یا ماجراهای نیکولا کوچولو
    در ضمن یه مجموعه کتابه...
    خاطرات دوران مدرسه ی یه بچه کوچولو ه :)
  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • مرسی
    ترجیح می‌دم همینو بخونم. 
    پاسخ:
    نیکولا کوچولو اصلن عاشقانه نیست! و مطمئنم که خوشت میاد :)))
    در ضمن، من یادم بود که چقد این کتاب رو نقد کردی به همین خاطر هی تاکید میکردم روش :))) :-خبیث
  • حسین وحیدی
  • چه ایده خوبی , حتی از این ایده من هم بهتره
    من هم تشکر ( تچکر :)) ) میکنم

    چالش پذیرفته شد :-دی
    پاسخ:
    از این که چالش رو پذیرفتی مچکرم :دی
  • منا مهدیزاده
  • =))
    راضیم ازت ...
    نیکولا کوچولو خیلی خوشحال و خوبه =))
    پاسخ:
    اوهوم :)))
    عالیه :X
  • بنیامین دلشاد
  • با تشکر! :دی
    challenge accepted
    منم پست گزاشتم :))

    پاسخ:
    با تشکر از شما :)) D:
  • حسین وحیدی
  • چالش کامل شد !!

    خیلی خوشم اومد از نیکولا
    مرسی
    پاسخ:
    ممنون! D:
    نظر لطفته! قابل نداشت D:

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی