من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

تا حالا شده زمین بخوری؟

دستت زخمی بشه و پوستش نازک بشه..

بعد با کوچکترین ضربه ای... با کوچک ترین فشاری... دردش بیاد؟

حتی باد بهش بخوره دردش بیاد...؟

اون وقته که هوای دستتو بیشتر از قبل داری...

مواظبشی! ازش مراقبت میکنی که دوباره خوب شه.. که دوباره مث قبل قوی و محکم بشه... نه؟

پوست دلم نازک شده...


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSZ-S_o317rJuhfGx2i2W4M9bwA-5txXHwIroD7YglGEnY_nj9LzQ


+من حس میکنم مشابه این پست رو جایی خوندم... ولی یادم نمیاد کجا...

++یا اگر شادی زیبای تو را، به غم غربت چشمان خودم میبندم...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۶ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۸)

  • منا مهدیزاده
  • اوخی ... گوگولی ... ! :دی
    هممم می خوام حرف بگما ...
    ولی به تو اعتماد ندارم سانسورشون می کنی ! = ))
    پاسخ:
    من اون سانسورو برداشتم ببینم بازم حرفی برای گفتن داری؟ =))) :*
    اخی
    :)))))
    چه تمرکزی کرده رو انگشت پاش :))))
    پاسخ:
    اوهوم! خییییییییییلی گوگوله :)))) :X
    اصن پستو به خاطر این آقا گذاشتم :))
  • منا مهدیزاده
  • به نظرم این آقا می خواد شستشو بکنه تو دهنش ... !
    نمی دونم نظره شما چیه ! = ))
    پاسخ:
    بی احساس خنگ! =))
    پاش اوف شده... :X
  • منا مهدیزاده
  • نه دیگه شما دقت کن به حالته دهنش ... !
    به مادر گرامی هم نشون دادم گفت می خواد بکنه دهنش ! :{
    پاسخ:
    داره پاشو فوت میکنه...!
    میسوزه پاش اوف شده!
    داره میگه اوف!
  • بنیامین دلشاد
  • یه وخ زشت نباشه من  هیچ کدوم از کامنتام ربطی به پستا نداره :-/ :-"
    پاسخ:
    نه خیلیم خوبه!
    قراره راحت باشین دیگه :))
  • محمدجواد حاجی علیخانی
  • سه نقطه(...) رو اعصابه :D
    پاسخ:
    قبول دارم خیلی زیاد میزارم!
    ولی بیان احساساتمه...! D:
    سعی میکنم کمتر استفاده کنم
    سه نقطه مفهوم داره اگر نیازه قصور نکن :)

    معین {زراعتکار} هم توی نوشتنش زیاد از علامت تعجب و :D استفاده میکرد مورد انتقاد هم قرار گرفت !!!
    ولی مثل دست خط میمونه که کمی منحصر به فرده, وقتی میبینمش متوجه میشم معین نوشته و کلا یک حس مثبت بهم دست میده ( اگر نگم دوستش دارم !).  :)
    پاسخ:
    لایک D:
    منم ... رو خیلی دوست دارم... :)
    یه حسی خوبی بهم میده D: :))
  • سیمین فراز
  • آخ نگو بازم هر کار کنی بازم یادت میره بیشتر مراقب باشی من اینجوریم
    پاسخ:
    باید یکی دیگه مواظبش باشه خب... D:
    :)))))))

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی