من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من مردم براش که 😍

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ

(مامان سرش تو گوشیشه)

-مامان! اول موهامو کوتاه کنم بعد رنگ یا اول رنگ کنم بعد کوتاه؟

+اول رنگ کن بعد کوتاه!

-الان فک کردى به جوابى که دادى یا اولین چیزى که به ذهنت رسیدو گفتى؟

+اولین چیزى که به ذهنم رسیدو گفتم!

-دارى به حرفام گوش میدى یا دومین چیزى که میگمو تکرار میکنى؟

+دومین چیزیو که میگیو... =)))))

نیم ساعته دارم بهش میخندم :)))) مردم براش 😍

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۲)

:))خدامادرتوحفظ کنه:))
مادراپاگوشی باشندبامزه میشند:)
پاسخ:
ممنونم.
خدا خونواده ی تو رو هم واست حفظ کنه :)
آره واقعا! حیلی گوگولی میشه :))
ای جان عزیزم :)))
مامانا گاهی خیلی گوگولی میشن :)) :*

راستی رز سبز آپدیت کردم میدونم میخوای منو بزنی :دی
پاسخ:
نه نههه چرا بزنم؟ :)))
مرسى که بالاخره اپدیت کردى
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی