من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

کنکورم تقلب اخه؟؟؟

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ب.ظ

احمقانس! هیچ وقت نتونستم درکشون کنم...

واسه همینه که بعد چهار سال، هنوز بینشون غریبه ام!

هنوز وقتى حرف میزنن نمیفهممشون!

انقد جدى میگفتن نامردى نکنینا! اگه پیش هم بودیم برسونین! که نتونستم خودمو کنترل کنم!

با تعجب گفتم: کام آن! کنکوره هاااا!

الف برام ادا در اورد! 

بهش توجه نکردم و گفتم یه عده زحمت کشیدن واسه این ازمون! با تقلب باعث میشین رتبه ى اونا بد تر از چیزى که حقشونه بشه!

خیلى مستقیم حقشون خورده میشه... سر کنکور که دیگه تقلب نکنین دیگه! نمره میخوان بهتون بدن مگه؟

الف با حرص گفت: اسکل! تقلب میکنیم که من که دوستتم قبول شم نه یکى که نمیشناسى!

من :|||

با چه منطقى اخه؟

+بعد پس چرا وقتى میبینین مراقبا به یکى رسوندن عصبانى میشین؟ خب اونا هم دارن همین کارو میکنن که...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۸)

  • قالب بلاگ رضا
  • فقط خودتون میفهمید موضوع چیه؟!
    پاسخ:
    وا! دیگه این یکى پستو دارین بى انصافى میکنین!
    معلومه که!!
    با تقلب کردن هم کلاسیام مخالفم!
    و این که حتى سر کنکورم تلاش میکنن واسه تقلب و درک نمیکنن چقد زشته!
    کلا طرز فکر اینجور افراد متفاوته...باید بیخیالشون شد...
    مثلا فک کن نظرشون در مورد تقلب طراحان سوالات و رسوندن اونها به یه عده چی میتونه باشه؟ خودشون رو میکشن که چرا تقلب کردن...
    پاسخ:
    دقیقا!!
    همین آدم سر یه امتحانى که یکى دیگه تقلب کرده بود به شدت عصبانى بود و میخواست بره لوس بده!!!

  • بنیامین دلشاد
  • تازه اونایی رو بگو که الکی میرن کنکور میدن وقتی واقعن نمیخوان برن ارشد ... من که اصلن نمی فهممشون .. :-"

    پاسخ:
    اونا کار خوبى میکنن!
    نه حق کسیو میخورن نه جایى اشغال میکنن! حق طبیعیشونه :{
    حرف نزن پشت سرشون :{{{
    بیخیال اصلا نباید خودتو درگیر کنی بگو اگه بلد بودم باشه اصلا بحث نکن باهاشون :|
    پاسخ:
    اره واقعا!
    خواستم نهى از منمر کنم خیر سرم.. :))
    :)))) ای جان
    ما پست میخواااایم :دی :{
    پاسخ:
    پست باید بیاد...
    چشم چشم در اولین فرصتی که اتفاقی برام افتاد که ارزش نوشتن داشته باشه =))
    ببخشیدا ولی الف بسیار احمقه :|
    منم کلی بحث کردم با آدما ... با منطقای عجیب غریب کار اشتباهشونو توجیه میکنن :|
    پاسخ:
    باهات موافقم!
    خیلى خیلى خیلى احمقه..
    mitunesti begi to ke dustam nuisit :))))
    adame jaded ye shines vase dust peyda kardan 
    پاسخ:
    آخ آخ دقیقااااا :)))
    به ذهن خودم نرسید چرا؟ :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی