من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

مامان!

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۶ ب.ظ

به مامانم میگم اگه من بمیرم تو مواظب بچه م هستى کسى اذیتش نکنه؟

٢ تا فحشى که تا به حال نداده میده و دوباره سرش میره تو گوشیش!

خب من بچه ندارم! صرفا احساساتى شده بودم!

ولى حق داشت مامان! بچه ى من بهم میگفت همچین چیزى فحش بدترى میدادم احتمالا :))

+خدایا! میشه مریم میرزاخانى خوب شه؟! خیلى قهرمانه اخه! برسه به بقیه ى آرزوهاشم این قهرمان!

++مامان میگه سخته بدونى دارى میمیرى! میگم به نظر من نیست! شاید پیر بشم سخت بشه!

میگه چون میدونى نمیخواى بمیرى اینطورى میگى! ولى من نمیدونم! میدونم؟

+++یه نقطه ضعف دارم فقط تو زندگیم! زیادى وابسته م به مامان!

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۶ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۹)

  • بهار پاتریکیان D:
  • منم جای مامانت بودم همین‌قدر منطقی باهات برخورد می‌کردم :-"
    پاسخ:
    مرسى! :)))) حق داشت جدى! قبول دارم :)))
  • بهار پاتریکیان D:
  • راستی مریم میرزاخانی چی‌شده؟ :(
    پاسخ:
    سرطان گرفته :( 
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ...
  • حیفه بخدا بلا نمیاد نمیاد سره کی میاد😔

    +++منم:| :)
    پاسخ:
    اره واقعا!!! یکى ٩٠ سال عمر با عزت میکنه که... لا اله الا الله :)

  • یاسمن مجیدی
  • سخته بدونی داری می میری
    یعنی مرگ ذره ذره
    خب میشه گفت سخته واقعا
    موافقم
    پاسخ:
    میدونى، من میگم همه مون که قراره بمیریم تهش! 
    پس اگه بدونم قراره بمیرم کافیه روش حساس نشم و برم خوش بگذرونم تو باقیمونده ى عمرم!
    حالا ٦٠ سال دیگه یا یه ماه دیگه! اخرش که نابودیه! ولى الان میتونه خوش بگذره
    با عزت؟
    ۹۰ ساله‌های معروف خیلی عزت ندارن
    پاسخ:
    تو کی ای...؟
    چرا حس میکنم همون 90 ساله ی معروفی اومدی جاسوسی؟ :-؟
    نه اون نیستم
    اون ۹۰ ساله‌ی معروف برای فوت مریم میرزاخانی گریه نمی‌کنه
    من می‌کنم
     
    تسلیت می‌گم :(((
    پاسخ:
    تسلیت میگم... واقعا شوکه کننده و ناراحت کننده بود... :'
    سخته:)
    مرگ بزرگترین ترس ادماست:)) بهش فکر کن، ما هررر تلاشی که میکنیم صرفا برای بقاست! برا همینه که سخته! برا همینه که اکثر خودکشیا ناموفقِ!
    ولی یه لحظه فک کن با مرگ دیگه نمیتونی مامانتو بغل کنی:)
    سخت نیست؟
    پاسخ:
    نه! اون موقع من دیگه مردم! نیستم و هیچ حسی ندارم که بخوام سختیشو درک کنم!
    واسه مامانم سخته نه من!
  • بنیامین دلشاد
  • :(
    پاسخ:
    :)
    مامان نقطه قوته نه نقطه ضعف :)
    خیلی خوشحالم که همچین دختری هستی خیلیا با مامانشون مشکل دارن. مامانا واقعا نعمتن
    پاسخ:
    اره واقعا نعمتن! :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی