من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

دوست داشتم همچنان!

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۰ ب.ظ

داشتم به این فک میکردم برم وسایل کوک کردن پیانو بخرم خودم بازش کنم و سعى کنم سر در بیارم چجورى کوک میشه، که یهو یادم از این نوشتم اومد!

رفتم خوندمش و در جا منصرف شدم :))) پیانوم خراب شه دیگه کسى واسم نمیخره :)))

تصمیم گرفتم به متخصصش بگم بیاد کوک کنه!

+ولى بازش کردم فهمیدم توش چه خبره /:D\

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۰ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۳)

  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    دوست دارید در مورد نسبت طلایی بیشتر بدانید؟
    به ما مراجعه بفرمایید.
  • بنیامین دلشاد
  • لینکه وجود نداره :-؟
    پیانو بزن پیانوی تو خوب است :دی

    پاسخ:
    مرسى که گفتى! درست شد!
    قربان شما! خوب میشنوى :)
    من ازپیانوسردرنمیارم ولی بهش ورنری خیلی بهتره
    ژنتیک جان مطلبی که لینک داده ای متاسفانه وجودندارد
    یاآدرسش اشتباه است یاآنراحذف کرده ای:(
    امیدوارم پیانوت روبه راه بشه:)
    پاسخ:
    ممنون که گفتى! درست شد لینک! 
    فقط اسم من ژنیکه نه ژنتیک! ت نداره! ژنیک به معنى نابغه
    ممنون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی