من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

kind god!

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۱ ق.ظ

پر از حس خوب و خوشحالی و اینام!

خدایا شکرت! واقعا شکرت :)

+فک نمیکردم سال اخری یهو المپیاد اینجوری بره تو پاچم! ولی باباتش واقعا خوشحالم!

ته فارغ التحصیلی یه کار آماری میکنم بالاخره... ^.^


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۱ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۵)

عهه چه کردی دختر ؟ :)‌:):)
پاسخ:
کار خاصى نکردم! همین اتفاقاى کوچیک دور و برم داره خوشحالم میکنه :)))
مث دبیرستان داره میشه همه چى! حس خوب و اینا! :دى
المپیاد؟
پاسخ:
:)
اههههه ایووول خوش به حالت البته برای منم این مدت اینجوری بوده :)) کیانا باز همه چی مشکوک داره خوب میشه بیا بمیریم :)))))))
#آرامشـقبلـطوفان :)))))))
پاسخ:
واى واى دقییییقا! 
هر وقت اینجورى میشه من میترسم یهو :))
خیلی سرت شلوغ شده کیانای موفق ...برات بهترینا رو ارزو دارم و به دوستی با تو افتخار می کنم :* :)


پاسخ:
مرسی مرسیییییی پریسا جون <3 <3 <3
منم برات بهترین ها رو آرزو میکنم و به دوستی با تو افتخار میکنم خانوم سخت کوش عزیز <3
  • نــاریــن عـآبی :)
  • عزییززززم :)) موفق باشی ♥️
    پاسخ:
    مرسى مرسى ^.^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی