من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

دلت بخواد دوباره، از ته دل بخونی...

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۹ ق.ظ

دور بر سن های 17-18 سالگی برام زیاد چت کردن، زیاد توی نت گشتن، و زیاد توی فضاهای مجازی بودن  جذاب بود..

ولی الان مدت هاست که از این فضا فرار میکنم!

کافیه حس کنم زمانی که دارم این دور و بر میپلکم بیشتر از زمانیه که باید خوش بگذرونم!

یهو ترس برم میداره و به طرز محسوسی غیب میشم!

الان وقتشه که موزیک گوش کنم، از هنر، خوراکی های خوشمزه، و معاشرت با آدمالذت ببرم

با خودم خیال پردازی کنم! احساس موفقیت و پیشرفت کنم و پر از حسای خوب شم!

حس کنم دارم زندگی میکنم!

چت کردن خوش میگذره! ولی نه به اندازه ی حس موفقیت، قوی بودن و پیشرفت کردن.

موسیقی همیشه حالمو خوب میکنه.. مخصوصا موسیقی های قدیمی! (که باهاشون خاطره دارم یا توی یه بازه ای زیاد گوش میکردم و واسم آشناس..)

+تو سایه ها بمونی، درگیر سایه ها شی... مفهوم زندگی رو، از یاد برده باشی...

++من خوب خوبم... :)

+++نزار گریه هامو ببینی عزیز، یه کاری نکن کم بیارم برو...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۹ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۳)

یکی از لذت های من اینه که پشت سیستم بشینم هدفونو بذارم آهنگ هایی که دوست دارم رو بذارم رو شافل و بیام وبلاگ های مردمو بخونم یا به سایتای کمیک سر بزنم اخبار رو بخونم اصلا خدا میدونه چقدر حال میده الانم تو همین وضعم :دی
پاسخ:
منم ^.^
ولى الان به شدت درس  دارم... :-س
  • بنیامین دلشاد
  • ولی من حس میکنم همه این دو تا درهم آمیخته و یه دنیا شده برام ...
    مجازی و حقیقی نداره 
    چت کردن بعضی وقتا یه نمود وقت کردن تو دنیام شاید باشه 
    همون قدرم یه کار فیزیکی بیرون نت ممکنه بتونه همین حسو بهم بده
    :)
    پاسخ:
    میدونى دنیاى واقعى اینطوریه که تو خودتو اماده میکنى که نیم ساعت با فلان دوستت گپ بزنى، میزنى و تا موقعى که دوباره نرى ببینیش نمیبینیش واقعا و حرفى هم نمیزنین!
    ولى اینجا اینجورى نیست! واسه همین یهو عجیب غریب میشه! تو هر روز کلى از وقتى که در نظر نگرفته بودى میخواى علافى کنى رو ناخوداگاه دارى چت میکنى! اونم نه چت هدفمند! صرفا خلاصه ى زندگیتو میگى و خلاصه ى زندگى طرف مقابلو میشنوى!
    همممم برای منم چت کمتر حکم تفریح داره بیشتر اینجوریه که وقتی ناراحتم و احساس تنهایی میکنم دوست دارم چت کنم وقتایی که حالم خوبه زیاد دوست ندارم چت کنم :|
    پاسخ:
    وقتى دلگیرى و تنها! غربته تموم دنیا... از دریچه ى قشنگ...
    نه اشتباه شد! منظورم اینه که وقتى دلگیرى و تنها که اره طبیعیه! منظور من چت بیش از حد بود :دى
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی