من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

کنکور

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ق.ظ
رتبه هاى کنکورم اىمد!
امار خیلى بهتر از انتظارم بود و علوم کامپیوتر خیلى بدتر از انتظار :)))
آمار 5 شدم 😎😎😎 افتخار کنید! :))
علوم کامپیوتر هم 19 :-< بازم افتخار کنید :))
گفتم یه وقت بى خبر نباشه کسى اینجا از درخشش هاى علمیم =)))
با تچکر 
  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۳)

WOWWWWWWWW
بازم خیلیییی خیلیییییی تبریکککککککککککککککککککککککک کلیییی ذوق کردم :))))
پاسخ:
مرسییییی مرسییییییی زهرا <3 <3 <3
کلی کلی خوشحالم کردی تو :ایکس
به بههههه مبارکهههه
منم ۶ شدم :دی ژئوفیزیک
پاسخ:
مرسیییى
تو هم مبارکه لیمو جون :*
منم ۴ شدم سی اس ^.^

پاسخ:
شما رو در جریانم که :)))
شیرینى دادى راستى؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی