من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

غش!

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۷ ب.ظ

امروز یکى از بچه ها توى راهرو دانشکده غش کرد خورد زمین

دویدم که بگیرمش ولى دور بود و دیر رسیدم..

کنار چشمش یه عالمه باد کرده بود و گیج گاهش خونى شده بود...

تا اب قند و امبولانس و کمک برسه به هوش اوردمش! یکم که حالش بهتر شد ازش پرسیدم امروز چند شنبس؟

گفت شنبه! 

برگشتم گفتم هوشش سر جاشه!

یهو همه پرسیدن چند شنبه بود؟

گفتم شنبه! 

کل دوستام :O نگام کردن!

یکى با ترس گفت نههه امروز که شنبه نیست!

شک کردم با عجله پرسیدم گفتى چند شنبه؟

و وقتى مطمئن شدم شنبس به هوش همه ى دانشجو هاى مملکت شک کردم!

از جمله خودم :))

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۷ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۵)

امروز شنبه ست؟
پاسخ:
دیروز شنبه بود در واقع!
من تاریخ اون پستو رو حالت نمایش بزارم ملت به هوششون شک نکنن :))
شت :))))))) عااااشق خودمونم =)))))) منم خیلییی با روزای هفته مشکل دارم :)))) این فرد بیهوش هوشش تو چنان حالتی از حالت نرمال ملت بیشتر بوده ایوووووول :))))

پ.ن : حیف فرست کامنت نشدم :(
پاسخ:
اره :))) احتمالا حالش خوب نبوده که انقد دقیق میدونسته چند شنبس :))
هممم نمیدونم این ناشناس کیه که داره جر میزنه :{ دستم بهش برسه فقط..
=)))))
منم میام کمکت بزنیمش :{
پاسخ:
مرسى =)))
سلام
پسورد پست don't ask the password چی هست ؟
با تشکر :))
پاسخ:
سلام.
نمیتونم بگم! :)))))
با احترام =)))
:))
خیلی باحال بود آخرش
حالا اون بنده خدا حالش خوب شد؟
پاسخ:
اره فک کنم! نمیشناختمش! ولى بردنش بیمارستان دیگه! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی