من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

استاد دانش خانواده میگه:

 بدترین حالت ازدواج اینه که خانوم برون گراى افراطى و آقا درون گراى افراطى باشه!

از پاسخ می مانم =))))
+خنده داره... یا ترسناک؟
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۹)

خنده دار :)
پاسخ:
:)
بدتریننننن ؟؟؟؟؟؟؟ !! وات د فاز ؟؟؟
از پاسخ بمان بمان :)))))
پاسخ:
نه بابا! استدلال منطقى اى داشت! و طبق امار میگفت
مسلما واسه همه مث هم نیس، ولى راس میگه! تو "ایران" و با فرهنگ مردم ایران یکم سخت میشه زندگى احتمالا!
بخند شاد باش =))) اصلا این درسا هدفشون شاد کردن روحیه آدمه :)))))
جدی ؟ ایول ایول پس خوبه :) :) آخه حرف رو هوا تو این زمینه ها زیاده :|
هممم قطعا سخت که میشه !
پاسخ:
اره اره قبول دارم!
ولی حالا تعریفش از برون گرای افراطی و درون گرای افراطیو بگم فک کنم توم موافق بشی یکم
منظورش از برون گرای افراطی کسیه که 1-به شدت دلش توی جمع بودن میخواد 2- احساست شدید داره و بروز میده! بعد عصبانیت هم تو این احساسات هست
درون گرای افراطی هم جمع گریزه و دلش میخواد همیشه تنها باشه!
حالا خانومه هی میخواد بره تو اجتماع باشه! آقاهه باهاش نمیاد! خانومه تنها میره!(و احتمالا خیلی هم خوشحال نیست از این که شوهرش هیچ وقت نمیاد باهاش هیچ جا) آقاهه غیرتی میشه که زن چرا باید انقد بیرون باشه بدون شوهرش (واسه همین گفتم تو فرهنگ ایران)! بحثشون میشه! خانومه پرخاشگری میکنه! و...
  • منا مهدیزاده
  • حرفش اصلن منطقی نیست! حتا یه درصد! اتفاقن برون‌گرا و درون‌گرا خیلی هم زوج خوبی می‌تونن بشن چون یه طورایی مکمل هم‌دیگه میشن و هم‌دیگه رو به سمت اعتدال میارن! فقط یه شرط گنده داره اونم اینکه هم‌دیگه رو درک کنن و بپذیرن! یعنی نیازهای طرف مقابل رو بدونن و متوجه این تفاوت شخصیتی باشن و قبول داشته باشن اینو! یعنی مثلن خانومه بدونه که شوهرش درون‌گراست و درک کنه که شوهرش مثلن از تنهایی خودش لذت می‌بره و اونقدر جمع‌های شلوغ دوست نداره و همه احساساتشو به زبون نمیاره و... و علاوه بر درک کردن اینا باید قبولشونم داشته باشه! یعنی بگه که اینطوریه و اینطوری بودن اوکیه!!! اینطوری بودن اشتباه نیست یا مثلن بیماری یا مشکل نیست که باید رفعش کرد و روش کار کرد تا درست شه :)))  و برعکس همینم هست یعنی آقاهه هم باید درک کنه که خانومه دوست داره هی تو جمع‌های شلوغ باشه و هی اینور اونور بره و اینا و دوباره مهم‌تر از همه این مدل شخصیت رو قبول داشته باشه!! بعد اینطوری کاملن یه زوج برون‌گرا-درون‌گرا از نظر من یه ترکیب عالی میشن! خیلی بهتر از دو تا برون‌گرا و یا دو تا درون‌گرا! :دی
    پاسخ:
    من دوبا ه تاکید میکنم برون گرا و درون گراى "افراطى"
    و در ضمن دوباره تاکید میکنم واسه مرداى غیرتى جامعه ى سنتى ایران که درک نمیکنن! 
    اونى که تو میگى رو منم قبول دارم! به شرط این که دو نفر یکم بخوان معتدل شن!
    مکمل بودن همیشه خوب نیس به نظر من
    + بحث این نیست که نمیتونن خوشبخت بشن! قطعا میتونن!
    بحث دقیفا همینه که باید خیلى چیزا رو درک کنن قبلش و خیلى چیزا رو قبول کنن!
    و خیلى بیشتر فکر کنن و مطمئن تر عمل کنن! مثلا بدونن که مرده سر این مسئله و صرفا چون خودش درک نمیکنه محدودیت شدید ایجاد نکنه واسه خانومش
    آها آها آره واقعن خیلییی موافق شدم الان مخصوصا با جامعه ایران !!!
    به منا : سلام منا :)))
    نه ببین مکمل بودن ی جاهایی خوبه مثلا مردا منطقین بیشتر زن ها احساسین و این مثلا تو زندگی کمال خوبی ایجاد میکنه (البته حتی اینم به شرط درست شناخته شدن و منطقی باهاش برخورد کردن ) به نظرم ولی مثلا برون گرایی و درون گرایی واقعن مشکل ایجاد میکنه چون نمیتونن دو نفر ی جور خوش بگذرونن و ی جا بهشون خوش نمیگذره عموما خب اینجوری خیلی بده هرکدوم باید ی سبک مهمونی برن و ی سبک دوست دوست داشته باشن و ...  اینطوریه که اصلا لزومی نداره که دو نفر متفاوت با هم ازدواج کنن که بخوان به تعادل برسن افراد عموما دوست دارن با هم نوع خودشون باشن ولی قبول دارم اگه بخوان به تعادل برسن هر دوطرف چیز خوبی میشه تهش برای هردوشون ولی خب این خواستنه کمه تو افراد ، حس میکنم ترجیح افراد رو ی انسان مثل خودشونه تا ی انسان حتی تغییر کرده و مثل خودشون شده ! تو جامعه ما افراد با تغییر سر سازگاری ندارن خیلی !
    پاسخ:
    دقیقا باهات موافقم!
    ولى خب معیار هاى مهم ترى از درون گرا بودن و برون گرا بودن وجود داره واقعا
    ٤ خط پست چه بحثى راه انداخت :))

    آره ولی خب اگه آدما نخوان خیلی تغییر بدن خودشونو حتی‌ چیزای کوچیک تر از این هم میتونه رابطه رو بهم بزنه
    عجب پستی زدی :)))))
    درود :)))
    برو درستو بخون کیانا نبینم دیگه آن میشی =)))))
    پاسخ:
    موافق! :)
    در تفریط افراط می کنی!
    و منطقا در افراط تفریط!
    پاسخ:
    چه میگویى دوست جوان؟
    پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می‌ کند
    بلبل شوقم هوای نغمه خوانی می کند (شهریار)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی