من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

شاپرک به گل گفت تو چقدر زیبایى

و دنیا ماند بین آوار شدن و آباد شدن...

+قاعدتا نباید انقد قدرت درک بالایى داشته باشه!

++راز حافظ بعد از این ناگفته ماند / اى دریغا راز داران یاد باد...


  • ژنیک :) :)

نظرات  (۲)

  • بــاهــ ــار .
  • هعییییی..:(
    پاسخ:
    هعى...؟
    من نفهمیدم! :-؟
    پاسخ:
    والا خودمم درست نفهمیدم
    ذهنم که قاطى میکنه یه سرى چرت و پرت میاد توش و من اینجا خالیش میکنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی