من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

انقد فک کردم این چند روز که مغزم داره منفجر میشه!

هنوزم دارم فک میکنم!

و هر چی بیشتر فکر میکنم بیشتر به هیچ نتیجه ای نمیرسم!

ای کاش هیچ وقت هیچ حرکتی نمیکردم...

وضعیت بدیه!

خدا نصیب گرگ بیابون نکنه! :)

+کی گفته خرید واسه خانوما خوبه؟
++والا ما امروز رفتیم خرید هیچ تغییری تو وضعمون ایجاد نشد! شایعس!
+++کى انقد دور شدیم ما؟
++++ میخندم کسى بهم گیر نده!
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۶)

  • قالب بلاگ رضا
  • ما نگفتیم
    پاسخ:
    هر کى گفته واسه خودش گفته
    خرید رو باید از جاش بکنی دیگه :))
    بیا پیش خودم، هم فاله هم تماشا ^_^
    پاسخ:
    مرسى :) حتما تو یه موقعیت مناسب..
    سلام
    بنظر من خرید برای خانوم ها خوب نیست :)
    من خودم خانوم هستم میدونم خرید معجزه نمیکنه و حالت رو دگرگون نمیکنه عوضش شرکت تو مسابقات و بازی های حتی تو این بیان حال آدم رو از این رو به اون رو میکنه :)
    من خودم هر وقتی حالم بده فقط کافی تو این مسابقه شرکت کنم اونوقت آدرنالینم که میره بالا حالم خوب میشه :)
    مثلا همین مسابقه ای که یکی از دوستان تو وبش این چند روز گذاشته و فرداشب آخرین مهلت شرکتشه :)
    بنظرم یه نگاه به اینجا بندازین شاید حالتون خوب شد ایشالا :)

    +
    http://tolooeman.blog.ir/1396/01/20/%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%87%D9%84%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D9%81%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D9%86



    پاسخ:
    چقد نبلیغ زیاد و هوشمندانه شده!
    باور کنین هدف دعوت بود نه تبلیغات ...
    دوست داشتین شرکت کنین ...

    پاسخ:
    چشم!
    ممنون از دعوتتون ❤️
    به منم فک کردی؟ :دی
    فقط پوکر در جواب پیامای بالایی :))))) وات د فاز ؟؟
    هعییی منم این روزا اینجوریم :( ولی خرید خوبه من برای 1 ساعت شاد میشم =))
    پاسخ:
    اره تاثیرش همون یکى دوساعته! 😁
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی