من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

میگه من میترسم حرف بزنم بهم فحش بدى...

چیکار کردم...؟

اینه تصویرى که آدما از من دارن...؟

غمگینم!

  • ژنیک :) :)

نظرات  (۸)

فک کردم پست درباره زلزله مشهد گذاشتی 
پاسخ:
شما نمیخواى خودتو معرفى کنى؟
یه روز میشى فامیلمون! یه روز میشى اونى که پیرهنش بوى دخترى دیگر میدهد!
کى اى بالاخره؟ 
اگه می‌خواستم بدونی کیم که ناشناس کامنت نمی‌ذاشتم

ولی اینو می‌گم که «من از رگ گردن به شما نزدیک ترم»
پاسخ:
خدا تویى؟
همم... بستگی داره تعریفت از خدا چی باشه
پاسخ:
:-؟
چرا من نظرم خصوصی رفته ؟؟ :|
گفته بودم این حرفا چیه تو عشقی ♥♥
:))
پاسخ:
عااااشقتم زهرااا :)))
فداى تو بشم من! عشقى از خودته ❤️
منم عاشقتمممممم :)))))))) 
خدا نکنه عزیزدلممممم ♥♥ (هزاااار تا بوووس :)))) ) :*
پاسخ:
:))))) :*
منم دو هزااار تا بوووس :دی
پاسخ:
تا معرفى نکنى جوابتو نمیدم دیگه :-؟ :پى
  • نــاریــن عـآبی :)
  • بــــه کیانا رو :| سلام :دی
    هنوز هم مثل قبلا مینویسی ، کوتاه کوبنده :دی
    پاسخ:
    به نارین خانوم! علیک سلام
    دلم برا شخصیت وبلاگیت تنگ شده بود جدى :))
    هر چى پر تره دلم، کمتر حرفم میاد! 

    جوابم رو نده
    منو از جواب ندادن میترسونی؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی