من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

ولى زندگى خیلى داره خوش میگذره...

انتظار داشتم همه چیز دوباره تکرار شه!

همه ى اون روزاى بد.. همه ى اون روزاى سخت...

یا بزرگ شدم، یا قوى!

هر چى که هست، نمیزارم هیچى ٢٢ سالگیمو خراب کنه...

+من دوستاى خوبى دارم! همیشه گفتم اینو...

مرسى... >:)<

پ.ن: قطعا این که خونه ام بى تاثیر نیست

  • ژنیک :) :)

نظرات  (۲)

  • بــاهــ ــار .
  • منم ۱۷ سالگی خوبی خواهم داشت :))))
    پاسخ:
    ایشالله /:دى\
    اههههههه چه خووووب :) ایول ایول ♥♥♥
    پاسخ:
    مرد شدم :{ ❤️❤️❤️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی