من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

میخواین اسممو بزارین محافظه کار، یا هر چیز دیگه اى...

من ریسکى نمیکنم که باختنش مساوى با از بین رفتن ارامشم باشه...

من واسه ذره ذره ى این زندگى زحمت کشیدم و خرابش نمیکنم...


  • ژنیک :) :)

نظرات  (۴)

محافظه کاری به جا به نظرم خود شجاعته :)
:کیانا_شجاع :**

پاسخ:
الهى من فداى تو بشم که اعتماد به نفس میدى بهم!
ولى جدى باهات موافقم!
شجاعت میخواد آدم در مقابل چیزایى که قراره از دست بده محکم وایسه تا ارزش هاش حفظ بشن
:****
عزیزدلمممممم خدا نکنه قربونت بشم :***
واقعیته واقعن به نظرم مثلا حتی ی مثال خفن و معروفش اینه به نظرم که توی جنگ ی فرمانده که دستون عقب نشینی میده از سر ترس نیست از سر شجاعت و عقله :)
قوی بمون کیانا جونم :) :**
پاسخ:
:*** >:)<
  • بــاهــ ــار .
  • کار خوبی میکنی
    من به شدت اهل ریسک کردنم
     همیشه هم باید پای لرز هربزه هام بشینم ..
    پاسخ:
    ریسک میکنم، ولى در مقابل چیزى که ارزش به دست اوردنش بیشتر از از دست دادنش باشه
    نه در مقابل شخصیتم، یا ارزش هام، یا زندگیم...
  • بــاهــ ــار .
  • من همین دیشب همه زندگیمو باختم ..
    پاسخ:
    بهار..... >:(<
    چرا چى شده؟؟؟
    "اما تو کوه درد باش، طاقت بیار و مرررد باش..."
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی