من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

بسیار گیجم..

نمیدونم دارم چیکار میکنم..

توى مغزم پر از علامتاى مختلفه 

?!£€¥•*^%#{][*X$&@"

ثابت کردم که با اراده و قویم!

ولى نمیدونم چى درسته چى غلط...

  • ژنیک :) :)

نظرات  (۴)

  • بنیامین دلشاد
  • این علامتا قبلن واسه فحش و الفاظ رکیک به کار نمیرفت؟!

    پاسخ:
    شاید مغزم داره بهم فحش میده خب..
    کیانا ؟؟ :|
    پاسخ:
    جون کیانا؟
    دقیقا مثه احساسی که من این روزا دارم :| :(

    ثابت کردم که با اراده و قویم!

    ولى نمیدونم چى درسته چى غلط...

    پاسخ:
    خیلى عجیب غریبه...
    قاعدتا نباید انقد جدى میبود زندگى..
    دقیقااا ...
    پاسخ:
    >:(<
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی