من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

ریمیکس اهنگاى این تاکسیه عااااالیه عاااالى!
حیف که خیلى هیزه و داره با چشاش منو میخوره!
وگرنه قابلیت اینو. اشت که بشه بهترین راننده تاکسى تهران! :)))
با اون ماشین گلى رنگ قدیمیش 🌹😂
+سر زنگ هندسه، میگم این درسا بسه، کاش کى این زنگ بخوره دل به دا دار برسه!
++افتادم تو دام عاشقى، نفهمیدم نفهمیدم... :)))
+++موقع گشت و گذازه موقع دیدن یاره انگار انگار که بهاره اخه عاشق شده این دل و داد میزنه! دوباره عشق! :)))
++++زن ایرونى تکه! خوشگل و بانمکه! زن ایرونى تکه والا یه گوله نمکه!
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۳)

  • منطقاً بهار هستم D:
  • ریمیکسای رادیو جوانو گوش بده خاب جانم :))
    پاسخ:
    اینم مال رادیو جوانه! من خودم گوش نمیکنم اخه!
    ولى این که یه راننده تاکسى خوش ذوق نیم ساعتى که قراره تو ترافیک باشیمو اینجورى بگذرونه عالیه :))
    آهنگ عد،سین همشون :)))
    آهنگ عروسین همشون :)))
    پاسخ:
    واى ارهههه عااالین دام خواست عروس شم اصن!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی