من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

دلم یه آرامش مطلق میخواد...
هیچ دلشوره اى، هیچ نگرانى اى نباشه
و فقط بلند بلند بخندم و متوقف نشه...
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۳)

  • منطقاً بهار هستم D:
  • منتظر اومدنش نباش کیانا ، بسازش .. :))
    پاسخ:
    چش چش
    اخه حس میکنم زندگى هیچ وقت به این مرحله نمیرسه! :))
    همیشه استرس و اینا هست توش
    نفس باد صبا مشک فشان خواهد شدعالم پیر دگرباره جوان خواهد شد
    پاسخ:
    دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند، ون در آن ظلمت شب آب حیاتم دادند...
    "دال" بده :)
    هیچوقت فک نکنم چنین دورانی بیاد :|
    پاسخ:
    منم همین حسو دارم!
    به جز روزى که آرمیده باشیم در خاک... :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی