من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

پرسیدم اهل کجایى؟

یه مکث تلخ کرد و گفت: عراقیم، ولى تو رو خدا ازم ناراحت نشو!

یه چیزى قلبمو فشار داد... بدجوریم فشار داد...

چرا باید به خاطر این که عراقیه ازش ناراحت بشم؟ دانشگاه جاى این لوس بازیاس مگه؟

دفعه ى دوم که دیدمش عجله داشتم، بهش گفتم امروز نمیتونم بمونم که با هم درس بخونیم..

غمو توى چشماش میدیدم! ینى فک میکنه من هم یک نژاد پرستم که به خاطر جنگى که ٣٠ سال پیش بین کشورامون بوده نمیخوام باهاش حرف بزنم؟

حتى از فکرشم چندشم میشه...

  • ژنیک :) :)

نظرات  (۵)

  • منطقاً بهار هستم D:
  • هوم
    افغان ها هم همچین حسی دارن ..
    پاسخ:
    اوهوم... متاسفانه...
    :(( آخییی
    پاسخ:
    :(
  • دچــ ــــار
  • احساستون شایسته ی تحسین بود
    + یعنی میخای بگی دوست خارجی داری؟ :)
    پاسخ:
    مرسى
    فرصت نشد زیاد باهاش دوست شم :) ولى اره من خیلى خفنم :)))
  • پیمان محسنی کیاسری
  • اوه! واقعی بود!؟
    اصلاً نتیجه خوبی رو در باره جامعه ایران نمی‌ده
    پاسخ:
    اوهوم.. متاسفانه واقعى بود!
    و متاسفانه تر وقتى داشتم این قضیه رو واسه دوستام تعریف میکردم، تو یکى از دانشگاهاى خوب تهران! تا رسیدم به جمله ى "گفت عراقیم!" یکى با ترش رویى برگشت و گفت میخواستى بهش بگى برو گمشوو!
    قشر مثلا با سوادمون که اینا باشن...
    :(
    خیلی تاثیرگذار بود 
    مرسی
    پاسخ:
    :(
    قربون شما 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی