من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

چقد خوشبختى نزدیکه...

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ق.ظ

از بهترین حس هاى دنیا اینه که یکى حرفاتو بفهمه...

که بشینى ساعت ها ور و ور حرف بزنى و یکى با تمام وجود گوش کنه... درکت کنه...

یکى که بتونى باهاش بدون رو در بایسى از علایق شخصیت حرف بزنى!

که وقتى میگى خونه دارى یکى از شغل هاى مورد علاقه ى منه، ابرو بالا نندازه و بگه میخواى تا اخر عمرت لباس بشورى و واسه شوعرت غذا بپزى؟

من خیلى پر حرفم؟ آیا؟ :-"

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۳)

داشتن ی دوست لیسنر عاالیههه !! :) :)
کیانا خونه داری خوبه جدی ها :)
بابا شما عشقی !!! پرحرف چیه :) ♥
پاسخ:
یسسسسسس توم موافقى؟ 😍😍😍
میشینى با بچه هات بازى میکنى و کیک و شیرینى خونگى درست میکنى و با بچه هات درس میخونى و خونت پر از ارامشه :)
نمیگم مدیر فلان شرکت شدن بده و جذاب نیست، ولى اینم به اندازه ى اون قشنگه :)
قربوووونت بشم من ❤️
اهههههه راستی 2 تا پسته من کامنت اولم 😊😅😅💪💪💪
پاسخ:
همین جورى پیش بره تنها کامنت دهنده ى وبلاگم تو میشى
مرسى :)))) :*
آره آره جدی کیانا ♥♥ چند وقته دوست دارم هی بگم میگم ملت چپ چپ نگام میکنن :)) خوبه جدی ها !! یعنی نمیگم حالا همه ی روز اینجوری باشه ولی جدی دوست ندارم همش هم به کار بگذره اینجوری ی آرامش خاصی خیلیی بیشتر از اون حالت داری ! 😍😍
فداااات عزیزمممم 😚😚
باعث افتخاره ♥♥ Fight till the very last breath :))))
پاسخ:
اوهوووم :دى
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی