من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

کشف جدید

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ب.ظ

میدونستین هر بار کات میکنین/جدا میشین ٢ تا سینگل به سینگلاى دنیا اضافه میشه؟

تا کشف بعدى خدا یار و نگهدارتون

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۵)

کیانا ایوووول :))))))))))))))))) بیا با هم از این کشفا بکنیم من پایه ام :)))))
پاسخ:
منم پایه ام :)))))
کجایى تو دختر؟؟؟ خبرى ازت نیست! رفتى شریف دیگه تحویل نمیگیرى! بزار بیام شریف اگه تحویل گرفتم :))
  • بنیامین دلشاد
  • نتیجه منطقی۱: زوجیت تعداد سینگل ها همیشه ناورداست مثلن.
    (به فرض وجود نداشتن خیانت)

    پاسخ:
    به شرط عدم تولد و مرگ :-؟
  • منطقاً بهار هستم D:
  • وای کیانا تو معرکه ای :-" :))))
    پاسخ:
    قربونت بهار :))) معرکه تویى ❤️
    ایول ایول :)))
    بابا من که هستم تو پیام نمیدی نامرد :((
    گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویگ چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیای (کیانا :))))))
    پاسخ:
    عاشقتم ینى :)))))
    ما چاکریم :)))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی