من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

مغز لعنتى خاموش شو و هیچى پخش نکن!

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ب.ظ

خدایا ازت خواهش میکنم این تصویر هاى ناخوشایند و وحشتناک رو از توى مغز من دور کن

این چندمین باره که وسط درس خوندن، یا هر کار مزخرف دیگه اى یهو تصویر بهت زده ى خودم و اون اتفاقات مزخرفى که هیچ وقت قرار نیست بیفته، که هیچ وقت نباید بیفته میاد جلو چشمم...

خدایا، این فیلمایى که تو مغزم پخش میکنى واقعى نشن..

خایا ازت عاجزانه خواهش میکنم واقعى نشن...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۴)

  • بهار پاتریکیان D:
  • عزیزم .. :*
    واقعی نمیشه .. 
    پاسخ:
    نشه پاتریک... کابوسشم وحشتناکه
    دکمه آف مغزت رو بزن :)
    پاسخ:
    سعیمو میکنم...
    واسه درس مجبور آنش کنم اخه!
    آخییی :(( خیلی بده منم تجربش کردم قبلا :((
    پاسخ:
    اوهوم! فعلا موقتا تونستم خاموشش کنم :دى
    eivall eivall :)
    پاسخ:
    قربرن شما ❤️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی