من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

آقا پلیسه

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۵ ب.ظ

همین طورى که دنبالش میرفتیم پرسید چه نسبتى با هم دارید؟

با تردید گفتم دوستیم...

گفت دوست دانشگاهى؟ یا دوست دختر دوست پسر؟ 

دوست اجتماعى؟ فقط دوست؟ سوشال؟ ازدواجى؟

ساکت شده بودم و داشتم توى ذهنم دنبال بهترین جواب میگشتم

محکم و قاطع گفت: دوست دختر پسر چندین و چند ساله... به قصد ازدواج! خونواده ها هم خبر دارن!

دلم محکم شد... انقدر با اعتماد به نفس حرف میزد که حس کردم همه چى سر جاشه! که یادم اومد ما هیچ کار اشتباهى نکردیم!

پرسید خونواده هاتون خبر دارن با هم میاین پارک؟

هم صدا و محکم گفتیم آره!

با لبخند گفت پس برین توى روشنایى بشینین!

همین طور که ازش دور میشدیم زیر لب گفتیم: خونوادت خبر دارن میاى تو پارک به جووناى مملکت گیر میدى؟

و بلند بلند خندیدیم :)

+برگرفته از کتاب توهمات را فریاد نزن... اثر ژنیک :)) 


  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۵ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۱۳)

^____________^
ای جاااااااان
پاسخ:
^.^
  • بهار پاتریکیان D:
  • هاها :)))
    من فانتزیمه یه بار ازم بپرسن چه نسبتی داریم بگم میخنده ذوق میکنم :)))
    پاسخ:
    :))))
    نگو این جورى یهو دیدى بردت پاسگاه شر شدا! 
    (((:مرسی مرسی جدیدا عجیب میفهمم مبهمم نیستن لامصب این عالی بود عصن
    پاسخ:
    قربان شما مچکر! چه عجب! :)))
    یه ساعت با خودم کلنجار رفتم که این پستو یه جورى بزارم که مبهم نباشه
    وگرنه دلم میخواست فقط بنویسم:
    خونوادت خبر دارن میاى تو پارک به جووناى مملکت گیر میدى؟ :))
    هیشکی نیست بخوایم به خاطرش فانتزی داشته باشیم اما
    دوست داشتم بگیم بیکاران علاف عشق :/
    پاسخ:
    :)))
    عالى :))
    ایشالله پیدا بشه :)
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • :
    پاسخ:
    ! :)
    خخخخ!
    خوشگل بودددد!
    پاسخ:
    خخخخ
    مرسى
    واااای پست بی ابهام :)))
    ایووللل چه خوووب بود کیانا :)))
    پاسخ:
    چه عجججب بالاخره ما تونستیم رضایت شما رو تو یه پست جلب کنیم :)))
    کشتن خودمو تا اینو بدون هیچ ابهامى نوشتم
    ینى اگه میگفتى ابهام داشت با سر میومدم تو صورتت :))
     ای بابا پستای شما که کلا رضایت ما رو جلب میکنن :)))‌شکسته نفسی میفرمایید کیانا خانم :))
    خدا رو شکر به خاطر جون خودمم که شد الکی گفتم ابهام نداشت :))) وگرنه پست کیانا ؟؟؟‌بدون ابهام ؟؟ اصلا مگه میشه میگه داریم ؟؟ :ّ))
    پاسخ:
    مرسى نظر لطفته عزیییزم :)))
    عجبا :)))) پست به این تر تمیزى و خوبى
    برگرفته از کتاب توهمات را فریاد نزن... اثر ژنیک 
    درود بر شما ..........

    چقدر نام این کتاب برام آشناست ............ :)
    پاسخ:
    درود بر شما
    جدى؟ توهماتمو دزدیدن ینى؟ :)))
    به نظرم از کیفیت پست ها کم کنید به کمیش اضافه کنید.
    :دی
    پاسخ:
    الان مثلا خیلى با کیفیته؟ :))
    پست ها رو واسه جمع فالور نمیزنم که تعدادش برام مهم باشه!
    واسه آروم شدن دل خودم میزنم! واسه وقتایى که یه چیزى دارم واسه گفتن :)
    +who are you?
    المپیادی ها سال بالاتر مث سلبریتی ها میمونن واسه سال پایین تر ها . واس همین شما من رو نمیشناسید ولی من چرا . ولی دوست مشترک داریم خیلی.
    :خط صاف
    پاسخ:
    اسمتو بگو آشنا شیم خب D:
    به به    به به عجب کتابی
    منتشر که شد اولین نسخه شو خودم میخرم :دی
    پاسخ:
    مرسی :)))
    شما بزار نوشته هاش ادامه داشته باشه! به کتاب برسه اولین نسخش واسه شما هدیه س اصن :چشمک
    very good :{ :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی