من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

مامى...

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۴ ب.ظ

من دوست هاى خوبى دارم...

دوست هایى که میشه وقت و بى وقت بهشون پیام داد بدون این که نگران چیزى باشى...

دوستایى که وقتى دلت میگیره و ور و ور حرف میزنى، ور و ور غر میزنى، هیچى نمیگن و میزارن خوووب خالى شى

دوستایى که براشون فرقى نمیکنه لپ تاپ شوهرخاله ى مامانت خراب شده یا دلت گرفته، هستن همیشه که کمکت کنن، که پیشت باشن! 

دوستایى که با این که کیلومتر ها از هم فاصله دارین، ولى بازم با هر سوژه اى میشین همون هم اتاقیاى خل و چل و صداى خنده هاتون کل دنیاى مجازى رو برمیداره!

ولى تو همممه ى دوستام، بین همه ى این دلخوشیا...

مامان یه چیز دیگس! اعجوبس! محشره... فوق العادس...

مامان اونیه که اگه کسى اشک دخترشو در بیاره، مهم نیست که حق با کى باشه، خنجرشو در میاره و میاد جلوش واى میسته...

مامان من، بهترین و عجیب ترین مامان دنیاس...

که میشه ساعت ها بشینم و بهش چیزایى بگم که فقط و فقط اون درک میکنه...

که میفهمه منو... با همه ى وجودم حس میکنم که میفهمه... ❤️

لاو یو مامى...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۴ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۸)

تبریک میگم بهتون بابت این دوست ها 
خوش به حالتون :)
پاسخ:
مچکرم :)
پایدار باشید..........با خانواده و دوستان
پاسخ:
ممنووونم ^.^
شما نیز هم
واااای کینا چقددددد خوووب بود این پستت :)‌:****
اینجور دوستا عااالیننن :):)
ولی خب مامان منم بهترین مامان دنیاس :))) کلا مامانا بهترینن :*** خدا نگهشون داره واسمون :)
پاسخ:
مرسى عزییییزم :)
مامان من و تو دو تا بهترین مامان دنیان :))))
منم یدونه ازینا دارم 
ازین مامانا
هم دوسته
هم خواهره
هم مادره
هم سنگ صبور
خدا براتون حفظ کنه مادرتونو
پاسخ:
ممنون
همچنین مامان شما رو
بهترین نعمت دنیاس...
  • بهار پاتریکیان D:
  • عزیزم *_* ای جانم *_*
    سالم باشن همیشه ان شالله :)))
    پاسخ:
    عزیزم *.*
    ممنون :*
    مامان تو هم هم
  • دختر اسمانی
  • (: چه خوب که همچین مامانی داری قدرشو بدون خیلیا حسرتشو دارن ):
    پاسخ:
    چشم :) ایشالله همه ى مامانا سالم باشن
    How nice life ;)
    پاسخ:
    tnx :) ;)
    ایییی جااان
    همیشه سالم و شاد باشن
    پاسخ:
    مچکررررم ^.^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی