من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

خنده ى تلخ من از گریه غم انگیز تره... نتره؟

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ب.ظ

اگه امشب خواب یه دختر مو آبیو دیدى که داره هى بهت میگه ولى من زیر سارافونى پوشیدم زیرش، اون منم! 

کاش حداقل میفهمیدم چى دارین میگین!

+فشار عصبیش زیاد بود! خیلى زییاد! ولى نه به اندازه ى شکى که تو بهم وارد کردى! هنوز باورم نمیشه! 

++ناموسن مردم خنگن یا خودشونو به خنگى میزنن؟؟؟

+++دیوونه خونس!

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۵)

:| wth?
پاسخ:
who are you?
  • بنیامین دلشاد
  • یه چیزی تو منطق کلاسیک داریم این جوریه که اگه تو وسط برهان یا اثباتت به فالسوم رسیدی یعنی چیزی که همواره غلطه دیگه بعدش می تونی ازش هر نتیجه ای که دلت می خواد رو بگیری و درست فرضش کنی :دی
    + البته منطق دان ازین جا زیاد رد میشه من می ترسم یکی ضایعم کنه تو بیان علمیش :دی من اصن ادعایی تو منطق ندارم از الان گفته باشم ...

    پاسخ:
    اخه اینا اصن نمیدونستن منطق چیه! ینى اینطورى بود که میگفتن اگه ١ آنگاه ٢! من ١ رو امتحان میکردم و هیچى نمیشد بازم هیچى نمیگفتن! 
    کلا جهان دیوونه خونس :)
    پاسخ:
    ایرانو دیدم من فقط، راجع به بقیش نمیتونم نظر بدم (بقیه جاها مسافرتى بوده تو یه هفته بیمارى روانى تشخیص داده نمیشه :دى)
    پاسخ:
    هووم واقعا!
    روز به روز رمز گشایی پست هاست سخت تر میشه!
    پاسخ:
    جدى؟ :))) این در مورد گشت ارشاد بود!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی