من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

:-عصا

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ب.ظ

ولى با وجود همه ى این حرفا،

دیگه هیچى شبیه جوونیامون نشد...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۸)

  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • الان دقیقا تایید کنم :/ رد کنم :/
    موندم چی بگم :/
    پاسخ:
    :))))
    هیچى لازم نیست عزیز جان پیر شدم و جاى انکار نیست :))
  • کتایون دولتشاهی
  • سلام اگه میشه به وبلاگم بیاید و رو گزینه دنبال کردن کلیک کن و منو دنبال کنید منتظر حضور شما هستم
    پاسخ:
    امر دیگه اى باشه؟
  • بهار پاتریکیان D:
  • اره .. دیگه برنمیگردن اون روزا ..
    پاسخ:
    یه جور عجیبیه کلن... :)
  • بنیامین دلشاد
  • الان یه پیر مهربونی در عوض :))
    ازین مامان مهربونا 

    پاسخ:
    :)))
    ازین مامان بزرگ مهربونا که شکلات میدن به نوه هاشون! :))
    همممم مهربون منو یاد یه چیزى انداخت :)))
    ولى حتى مهربونیمونم دیگه مث قدیما نشد...
    اولش بجای عصا خوندم عطا!!!
    پاسخ:
    :)))
    برو دکتر
  • منا مهدیزاده
  • به نظرم به جای جوونی بگی کودکی مناسب تره :)) ۲۱ سالته بچه :))) جوونیت الانه! :)) اون موقع کودک بودی =)))
    پاسخ:
    :))))))
    ینى تو معتقدى که من هنوز پیر نشدم؟ :))) حتى با وجود موهاى جدیدم؟ :)))
    هیییییی...
    دیدن اولین تار موی سفید....
    پاسخ:
    شت...

    مادربزرگ ژنیک 😍😍😘😘😘 خوب موندیا ولی 😉😉
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی