من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

...

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ

شمعا رو خاموش کن

نمیاد...

+تو آتئیست نیستى! فقط از بى عدالتى ها بیزارى...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۶)

  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • هوووم👍😔
    (:مبهم گنگ الان حق دارم نفهمم؟
    پاسخ:
    آره والا، این یکیو خودمم نفهمیدم چى شد...
    شمع میتونه مجاز از امید هم باشه :دى
  • نارین هستم :)
  • دختر گنگ ننویس دیگه :| تا بفهمیم چی شده میزنی تو یه گنگ دیگه :|
    پاسخ:
    بزارین بنویسم دیگه..، من فقط اینجورى آروم میشم! :دى
    همچین هم گنگ نیست !‌ برام فک کنم چنین حالتی زیاد پیش می اومد قبلا ! :(
    + بعضی وقتا دوست داریم یکی برای سرزنش باشه !! (شاید برداشتم از متن اشتباهه البته )
    ++ گنگ نوشتن خیلیی آدمو آروم میکنه :)
    پاسخ:
    برداشت خوبى بود... :دى
    ولى بعضى وقتا هم دوست داریم اى کاش چیزى نبود که بابتش بخوایم کسیو سرزنش کنیم...
    ++قبول دارم... آخه نمیشه که حرف دلو مستقیم زد... من به درک! بچم یتیم میشه! 
    آره دقیقا !
    ++ آخیییی خدا نکنه  :))) کوین ❤❤❤
    شمع؟؟ اینقدر خرخونی نکن دخترررر
    زیر نور چراغ خوندن تموم شد حالا داری دود چراغ و شمع میخوری؟ بابا ی ذره استراحت کن چ وضعشه والا؟
    پاسخ:
    ارههههه ما شبا تو زیر زمین با نور شمع درس میخونیم...
    هعى... باه دکتر ما محدودیت داریم همه مث شما دکتر به دنیا نیومدن کههه :P :P
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی