من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

منو میگه! 😍

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ

داف دیروز

کدبانوى امروز

+جنتلمن هرروز! :)

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۱۴)

وات ایز جریان؟ 
پاسخ:
آى دونت نو تووو
  • وال کوهان دار
  • داف اور وات؟
    پاسخ:
    ها؟
    ای بابا شما داف دیروز و امروز و فردایید بانو :)))
    پاسخ:
    شما لطف دارى کههههه عشقم 😍😍😍
  • بهار پاتریکیان D:
  • من اسکل دیروز شاسگولِ امروزم :دی
    پاسخ:
    منم همونم! اون یکى دیگشم واسه فردا 😍😂
    (:(: دوپس
    پاسخ:
    :) :) اوپس
  • نارین هستم :)
  • هستم دیروز خسته امروز منگل فردا :|
    پاسخ:
    خسته نباشى جوون :)
  • ریحانه. الف :)
  • مادر فردا :/
    پاسخ:
    نایس! قشنگ بود :دى
  • بنیامین دلشاد
  • yani tarkibe time nadaf o daf o bi daf kharab shod
    ?!
    alan bayad donbale ye daf bara tim bashim yani
    ?!

    پاسخ:
    این که یکى امروز کدبانو باشه دلیل نمیشه که دیگه داف نباشه! نگفته دیگه داف نیست!
    تااازه امروز لیترالى به معنى امروز ه! که میشه امروز روزى که پستو گذاشتم :))
  • ریحانه. الف :)
  • بعله :)))
  • ریحانه. الف :)
  • خی لی ممنون :))
    نظر لطفتونه :*

    :(
    پاسخ:
    :*
    داف!!اوپس:)
    یه برنامه داره تی وی از لاک جیغ تا خدا!!یاد اون افتادم:)
    پاسخ:
    ندیدم! داف هم اینجا معنى معمولشو نداره! ینى خوشگل :)
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • داف؟
    :/
    پاسخ:
    نه به معنى روتینش!
  • زوج مهندس
  • خخخخ
    لاااایک!!!!
    پاسخ:
    :)
    جنتلمن هر روز؟
    داریم مگه؟! :)))
    پاسخ:
    یه چى گفتم دلش خوش باشه :))) ؛) :پى
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی